Fra Outlook til Outlook Express
Fra : Svend Tingleff

Dato : 13-10-02 08:36

Jeg har et lille dumt og banalt problem.

Jeg har længe brugt Outlook Express 6 til e-mails og nyhedsgrupper. Nu ville
jeg gerne anvende Outlook 2000 i stedet, men der er ingen adgang til e-mails
og nyhedsgrupper. Ingen "Send" tast og "Hjælp - Om Microsoft Outlook"
oplyser, at der er "Ingen e-mail". En geninstallering af Office har ikke
hjulpet. Hvordan får jeg disse funktioner frem?

Venlig hilsen
Svend Tingleff

Fra : Søren Blom

Dato : 13-10-02 13:54

"Svend Tingleff" <Tingleff@post1.tele.dk> skrev
> [...]
> oplyser, at der er "Ingen e-mail". En geninstallering af Office har ikke
> hjulpet. Hvordan får jeg disse funktioner frem?

Du kan ikke læse News i Outlook2000.

Har du fået sat din email konto op i Outlook 2000, det virker lidt som om at
du ikke har fået gjort dette, når send/hent knappen ikke er der.

Prøv at gå ind i funktioner, konti og se hvad der er oprettet. Du kan nemt
overføre din email konto fra Outlook Express til Outlook 2000 via eksportere
og importere funktionerne.

--
Søren Blom
soren@blom.dk