Støvmideallergi?
Fra : Morph

Dato : 13-10-02 03:08

Hej,
Jeg er en fyr på 33 år, der altid har haft støv/husstøvmide allergi. Jeg er
især besværet om morgenen, hvor jeg har snue og nyser meget. Er her nogen,
der kan anbefale en alternativ behandler mod dette?
Med venlig hilsen
Morph

Fra : Nanna

Dato : 22-10-02 10:29

"Morph" <morphdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> især besværet om morgenen, hvor jeg har snue og nyser meget. Er her nogen,
> der kan anbefale en alternativ behandler mod dette?

Hej,
Altså, der er alle de "gængse".
Hvordan ser dit soveværelse ud? Har du tæppe, væg->væg på gulvet? (skal
af! -samler meget støv) Kan din dyne/hovedpude vaskes? Rent sengetøj ofte!
Støvsug ofte! Støv af!
Undgå "tøj i bunker i længere tid" Undgå større mængder "ting" der kan
samle støv.
Jeg har go erfaring med at drikke en masse vand og lufte godt ud -evt. gå en
tur i den friske luft, når allergien melder sig.
Desuden har jeg haft rigtig god erfaring med zoneterapi. Dette var egentlig
i forbindelse med et andet problem, men jeg fik enkelte retningslinier af
hende, som har hjupet MIG meget!
Drik mindre/eller ingen mælk!
Dirk MEGET vand.
Jeg drak også nogle dråber i vand dagligt. Mener det var Echinamin dråber
(er ikke sikker på stavemåden)
Al dette har hjulpet mig meget og jeg har stort set ingen allergi mere.
God bedring
Nanna

Fra : Alexander

Dato : 25-10-02 23:43

"Morph" <morphdk@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Jeg er især besværet om morgenen, hvor jeg har snue og nyser meget. Er
> her nogen, der kan anbefale en alternativ behandler mod dette?

Allergi er, når hvide "radikale" blodlegemer af en eller anden grund går
til angreb på substanser i kroppen, selvom de ikke udgør en trussel for
kroppen.

Når så disse hvide blodlegemer bliver gen-indtaget i kroppen, skabes nye
hvide blodlegemer, som så angriber og destruerer de radikale hvide
blodlegemer.

Hvordan får man disse hvide blodlegemer ind i kroppen igen?
Urin-terapi!!

Jeg har kureret mit astma med urin-terapi i løbet af et halvt år, så jeg
siger altså ikke det her for sjov.

Her er nogle links, hvor du kan læse mere:

http://www.biomedx.com/urine/

http://www.net-prophet.net/health/phelps/phelps.htm

Held og lykke!

Venlig hilsen