Tilkendegivelse af Sexuel Trosretning :-)
Fra : Ulven Peter

Dato : 12-10-02 22:20

Kære DSS

Nu har jeg været,.... læst en del og skrevet en smule.... i denne Newsgruppe
igennem noget tid... on and off. Og min kære kone har da også kigget med,
samt skrevet lidt indimellem.

Men vi er også andre steder,... ude i det pulviserende sexliv - og det endda
en del uden for vores eget soveværelse

Så i at anfald af tilkendegivelses-trang , samt selvfølgelig et ønske om
at åbne en diskussion om folks grænser for sex i parforholdet, sender jeg en
artikel som blev skrevet om os og vores sexualitet for ½ år siden.

Fakta forvrængninger i artiklen :

- Vi hedder ikke Kristian og Charlotte

- "Charlotte" er blevet 39, - stakkel.

- Og i virkeligheden er vi meget meget værre end beskrevet i artiklen

Er vi alene om den slags sexuelle "udskejelser", eller har vi ligesindede
(her)?

Ulvehilsner fra Peter

Anderledes seksualitet

Af: Martin Kjær Jensen

Den summende lyd af mennesker, der morer sig og snakker, blander sig med
klirren fra fadølsglas, der mødes og skiftevis tømmes og fyldes. Op mod 60
mennesker har denne aften fundet vej til Café Ciré på Valby Langgade i det
indre København. To af dem er Charlotte og Kristian. Som de sidder der,
begge helt i sort, falder de godt i med resten af gæsterne. På et punkt er
de to dog ikke helt som de andre. De dyrker rollespil. Seksuelle rollespil,
og ofte med flere fremmede partnere på en gang.

Allerede da de to for mere end 20 år siden mødtes, var det klart, at de
havde de specielle lyster til fælles.

»Vi fandt hurtigt ud af, at vi tændte på det samme. Som nyforelskede dyrker
man jo hinanden meget, så det kom helt af sig selv,« forklarer Kristian.

I dag er han og Charlotte henholdsvis 41 og 38 år gamle.

Stadig som ganske unge holdt de to legen på et meget beskedent niveau. Det
meste forblev på fantasiplan.

Muligheden manglede

Når kun en meget lille del af parrets fantasier kom til udfoldelse i det
virkelige liv, skyldtes det, ifølge Kristian, dels at de to var for "unge og
uerfarne", dels at muligheden simpelthen ikke var til stede. To børn, der
hurtigt kom ind i billedet, havde stor betydning.

»Da børnene stadig var små, havde vi ikke ligefrem gode muligheder for at
komme ud af huset. Og det var helt udelukket at tage nogen med hjem,«
forklarer han og lader blikket glide over mod Charlotte, der nikker
samtykkende.

Samtidig har frygten for at blive "opdaget" og gjort til emne for sladder i
lokalsamfundet været årsag til en del tilbageholdenhed. De to bor i en
landsby med kun 900 indbyggere kort uden for København. Her kan alene det,
at Charlotte fra tid til anden kan ses køre gennem byen i sin lille gule
sportsvogn, ifølge Kristian, sætte tungerne i gang.

»Vores seksualitet er ikke noget vi snakker med folk i lokalsamfundet om.
Når vi er sammen med andre, kan vi godt mærke, at de er utroligt nysgerrige.
De ved måske godt, at der er et eller andet,« beretter Charlotte og afslører
et hvidt smil, mens hun retter lidt på det krøllede, kastanjebrune hår.

Internettet kommer ind i billedet

Først i 1996, næsten 15 år efter at Charlotte og Kristian mødte hinanden,
sker der noget, der betyder, at de to vover for alvor at tage springet fra
fantasi til virkelighed. - De får adgang til Internettet.

Her finder de en mulighed for diskret og anonymt at komme i kontakt med
andre mennesker med samme lyster.

»Det åbnede en helt ny verden. Det var her, alt det sjove startede, som vi
så kom i gang med,« fortæller Charlotte.

Der går således heller ikke lang tid, før Kristian har oprettet en
kontakt-profil, og de første e-mails glider ind ad brevsprækken. Som en spøg
videresender han en stak af dem til Charlottes arbejdsadresse.

»Jeg læste dem og kunne så ellers side der og få røde ører. Og det fik jeg.
I starten tænkte jeg, at det gik da virkelig ikke, men lidt efter lidt synes
jeg, det blev mere og mere spændende,« fortæller hun om den oplevelse.

En sen aften et par uger efter går de to ind i en mørk fabrikshal. De
vuggende flammer fra to lange rækker stearinlys markerer vejen til et lille
mødelokale. Her venter fire mænd. I aften skal Charlotte være en ulydig
sekretær.

Dette bliver den første af op mod 50 seksuelle rollespil, som de to siden
har gennemført med mennesker, de har mødt på nettet.

»Internettet er for os blevet en slags bindeled mellem fantasi og
virkelighed. Det, vi laver i dag, var jo kun fantasier for bare ti år
siden,« fortæller Kristian, og retter lidt på sin sorte Blazer.

Nye eventyr

I dag er Internettet blevet en fast bestanddel i parrets liv. Når de to,
oftest dagligt, surfer en tur på nettets informationsbølger, går turen
næsten altid forbi Scor eller andre, lignende sider. Nye oplevelser er kun
et par museklik væk.

»Vi har jo nok alle sammen fantasier. Vi har de der ting, vi tænker på, når
vi er alene og føler os lidt varme. Når der så lige pludselig åbner sig
sådan en mulighed for at prøve det af, så må man jo bare gøre det. Det er
bare fedt,« forklarer Charlotte, inden hun tilføjer:

»At skulle sidde som firsårig i sin gyngestol og tænke tilbage på de
forspildte chancer man havde haft, ville være meget dumt.«

Få øjeblikke efter er Kristian og Charlotte forsvundet ud i den
københavnske aften. Om mindre end en time skal de møde 5-10 mænd i
Scor-loungen i Valby.

Fra : Gudrun

Dato : 12-10-02 23:19

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Men vi er også andre steder,... ude i det pulviserende sexliv - og det endda
>en del uden for vores eget soveværelse

Jam'n det er nu også skønt med anderledes og nye omgivelser...

>Så i at anfald af tilkendegivelses-trang , samt selvfølgelig et ønske om
>at åbne en diskussion om folks grænser for sex i parforholdet, sender jeg en
>artikel som blev skrevet om os og vores sexualitet for ½ år siden.

Den er læst...

>Er vi alene om den slags sexuelle "udskejelser", eller har vi ligesindede
>(her)?

Det kommer da an på om du mener præcist den konstellation med mange
mænd - én kvinde?

At I frekventerer Scor er vist ikke så nyt - det er der, som jeg
husker det, flere herinde der gør.
Herhjemme bruger vi også Scor til at få udlevet nogle af vores
fantasier... Der har været skrevet om det tidligere herinde...

Vi nyder også at være flere om at dyrke sex ind imellem, så det er I
såmænd ikke de eneste der gør *S*

Omkring det med grænser i parforholdet, så går den altså ikke ved at
være flere om at nyde hinanden herhjemme, men der er sikkert andre som
kan komme med andre og langt mere interessante bud på det...

Vi er dog enige om, at sex med andre altid sker når vi er sammen. Ikke
hver for sig - vi vægter den fælles oplevelse meget højt...
Altså ikke noget med at "låne hinanden ud" til andre, men altid nye
oplevelser sammen, så er der også fælles referenceramme bagefter *S*

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Ulven Peter

Dato : 13-10-02 22:48

Hej Gudrun

> [...]
> Altså ikke noget med at "låne hinanden ud" til andre, men altid nye
> oplevelser sammen, så er der også fælles referenceramme bagefter *S*

Fælles referencerammer, ja,.... men det er også spændende at få et
oplevelsesreferat, hvis man ikke selv har været der.

Vi bruger bl.a. udlån i vores lege, men netop det at jeg arrangerer udlånet
og forløbet gør at det er en fælles oplevelse.

Jeg synes det er frækt og spændende at udtænke et arrangement, som rammer
hendes tændpunkter, men som også udfordrer hendes grænser.
F.eks. at stille hende til rådighed for en flok fremmede mænd, give hende
den følelse, forventningsfulde, lidt nervøse og meget liderlige sommerfugle
i maven når hun skal træde ind i et rum, hvor der er 5 fremmede mænd,.... og
hun ved ikke hvad der skal ske.

Og jeg er der altid, enten lige i nærheden, på telefonen... klar til at
"rykke ind". Og jeg henter hende altid, tager hende med mig hjem,... og
tager hende!

Det giver altså nogle ganeg et anderledes kick, når man ikke lige er i
nærheden til at "holde hinanden i hånden" hele tiden

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Gudrun

Dato : 14-10-02 11:33

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hej Gudrun

Hejsa

>Fælles referencerammer, ja,.... men det er også spændende at få et
>oplevelsesreferat, hvis man ikke selv har været der.

.... uden tvivl...

[SNIP]

>Det giver altså nogle ganeg et anderledes kick, når man ikke lige er i
>nærheden til at "holde hinanden i hånden" hele tiden

Jamen det giver helt sikkert fede oplevelser også, det er bare ikke
sådan vi dyrker legen med at dele med andre...
Jeg har et udtalt behov for at have en som styrer legen for mig - jeg
giver slip og sanser hverken op eller ned når jeg er i gang med at
lege... Jeg er utroligt sårbar i de situationer og finder derfor en
stor tryghed i at manden herhjemme er min garant for, at det ikke
bliver FOR grænseoverskridende...

Det er altså mig, som har behovet for at have en som hjælper mig lidt
med grænser m.m. Han kender mig så godt, at han også ved at når det
går løs er jeg i mine sansers vold og derfor ikke i stand til at
træffe meget velovervejede beslutninger om hverken det ene eller det
andet...

Jeg ønsker, så vidt det er muligt, at få oplevelser jeg kan mindes med
glæde og ikke væmmelse... Jeg ønsker ikke at fortryde eller have en
dårlig smag i munden når det hele er overstået - der har jeg brug for
at have en som kender mig godt, som så styrer slagets gang...
Det er vel også en del af legen at han styrer - og grænserne udvides
hele tiden, men med min tendens til HELT at give slip, kan det føles
rart at vide, at der er en som "passer på mig"...
Det er altså mit behov!

Vi er levende mennesker i konstant udvikling, så hvem ved hvad det
ender med...

>Ulvehilsner fra Peter

.... hyler du også *B*

Knus Gudrun