downloading
Fra : Anet

Dato : 12-10-02 20:41

hvor kan man på nettet downloade motorcykel relaterede klip evt. af
forskellige maskiner. Noget lignende den cd der var med sidste nummer af
BIKE?

hilsen

Anet
fazer 1000

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-10-02 21:04

"Anet" <anet@email.dk> skrev i en meddelelse
> hvor kan man på nettet downloade motorcykel relaterede klip evt. af
> forskellige maskiner. Noget lignende den cd der var med sidste nummer af
> BIKE?

Der ligger masser af MC-stuff på www.kazaa.com desuden ligger MC revyen og
andet MC godt på www.edonkey.com
Men HUSK du må kun share dine egne hjemmevideo'er :)

Mvh Thomas

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 12-10-02 21:59

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andet MC godt på www.edonkey.com
> Men HUSK du må kun share dine egne hjemmevideo'er :)

- www.thehaters.com
- www.bikepics.com

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Anet

Dato : 13-10-02 12:38

Joh, jeg har kigget på Kazaa og søgt på video og så på mc men der kommer
ikke det helt stor udvalg syntes jeg.

hilsen

Anet

fazer 1000

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-10-02 13:40

> Joh, jeg har kigget på Kazaa og søgt på video og så på mc men der kommer
> ikke det helt stor udvalg syntes jeg.

Set søgning under 'video'
og søg: motorcycle
så kommer der en masse
eller prøv at være mere specifik, søg f.esk på ducati, harley davidson eller
suzuki.
Jeg fik ca. 23 svar på suzuki og over 100 på motorcycle

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-10-02 13:41

> [...]
> andet MC godt på www.edonkey.com
> Men HUSK du må kun share dine egne hjemmevideo'er :)

Og så er det ikke edonkey.com men www.edonkey2000.com

Mvh Thomas

Fra : Anet

Dato : 13-10-02 20:11

Tak for svarene. Det her virker så det er jo helt fint

hilsen

Anet
Fazer 1000

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 13-10-02 10:56

"Anet" <anet@email.dk> wrote in message
> hvor kan man på nettet downloade motorcykel relaterede klip evt. af
> forskellige maskiner. Noget lignende den cd der var med sidste nummer af
> BIKE?

www.carftp.com - kanonhurtigt dansk ftp

Jakob Birk