<no subject>
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 12-10-02 19:27

Hvorfor virker det her ikke for mig? Det kræver Microsoft Windows Media
Player. Betyder det at det er umuligt for mac-brugere at se det?
Henning

--------------------
Hør radiotransmissionen her fra kl. 19.00

Der skulle gerne være point i luften, når Danmark i aften møder Luxembourg i
EM-kvalen.

Som sædvanlig har du mulighed for at følge kampen lige netop via dét medie,
du har lyst til at bruge.

Kampen sendes på DR1 (fra klokken 18:55), i radioen (P3 fra klokken 19:03)
og direkte her på nettet.

I samarbejde med DBU har DR Sporten indgået en aftale om at sende kampen på
nettet, og det betyder, at vi har åbnet kanalerne for flere brugere end
normalt, og at kampen bliver streamet i en kvalitet, der giver folk med
bredbåndsforbindelser fuldt udbytte af spillet på banen.

Samtidig streamer vi også det specielle taktik-kamera, så du kan supplere
din tv- eller radio oplevelse med billeder fra dét kamera, der hænger i
loftet i Parken.

Fra : 0nkel

Dato : 12-10-02 19:31

"Henning Vestergaard Poulsen" <henningpoulsen@mac.com> wrote in message
> Hvorfor virker det her ikke for mig? Det kræver Microsoft Windows Media
> Player. Betyder det at det er umuligt for mac-brugere at se det?
> Henning

klik
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/software/Macintosh/osx/default
..asp

Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 12-10-02 19:58

> klik
> http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/software/Macintosh/osx/default
> .asp

Sorry, jeg troede den var installeret. Men den er på den eksterne harddisk,
som ikke er sat til lige nu.
Men, det nyttede ikke at klikke på de links DR havde. Et lille vindue
åbnededes, men så skulle man vælge 80 eller 300 kbit/s, og de virkede ikke.
Jeg valgte at se i kilden og finde nogle links der. Så virkede det! Fedt.
Tog lige et billede af min iBook uden nogen kabler foran fjerneren med samme
fodboldkamp.

Og ja - jeg undskylder for at have glemt at skrive i subject.

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-02 21:54

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> Tog lige et billede af min iBook uden nogen kabler foran fjerneren med samme
> fodboldkamp.

Nu er det jo kun cykling, vi må diskutere her, så du er off-topic. Lad
mig dog benytte lejligheden til at minde om, at der er landevejs-VM i
morgen søndag fra Zolder i Belgien. Danmark har såmænd en ganske god
chance. Jacob Piil vandt jo klassikeren Paris-Tours i søndags, så han er
i storform.

> Og ja - jeg undskylder for at have glemt at skrive i subject.

Du kan nå det endnu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-10-02 20:48

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> writes:

> Hvorfor virker det her ikke for mig? Det kræver Microsoft Windows Media
> Player. Betyder det at det er umuligt for mac-brugere at se det?

WMP findes til Mac.
http://www.microsoft.com/mac/products/mediaplayer/mediaplayer_default.asp

--
Thorbjørn Ravn Andersen