Tøj i europa.
Fra : Rollike

Dato : 12-10-02 17:32

Hejsa!!! *S*

Jeg er ikke brand god til tysk men kunne godt tænke mig at finde nogle tyske
firmaer (online shopping) der handler med tøj til store mænd og damer.

Eller "online butikker" i andre lande... Krav, skal ligge inden for EU (pga.
told, moms, xxx og papir) og det skal være store størelser, og sidste ting..
det må også gerne være noget smart tøj.

Er der nogen der kender sådanne butikker.. Jeg har selv søgt på google.. men
uden de helt store resultater... det jeg fandt var lidt konet

1000 tak
Mette

--
Lige nu er er endnu en livsstilsklub på vej til at åbne!
DIFI, Ebbeltoftkurcenter og Ubberup højskole er gået i tæt samarbejde om

Fra : Marianne

Dato : 12-10-02 17:37

Hej Mette

Har du prøvet ad denne vej ?

http://directory.google.com/Top/Shopping/Clothing/Plus-Size/

mvh
Marianne

Fra : Rollike

Dato : 12-10-02 19:15

> Har du prøvet ad denne vej ?
>
> http://directory.google.com/Top/Shopping/Clothing/Plus-Size/
>
> mvh
> Marianne

Det var jeg slet ikke klar over at man kunne... jeg har kun prøvet den
almindelige søgning på google.. *S*

Mange tak.. der er 233 forskellige sider.. så mon ikke en af dem giver pote!
*S*

MVH Mette

Fra : cilotte

Dato : 12-10-02 18:34

"Rollike" skrev d. 12-10-02 17:32 dette indlæg :
> [...]
om
> projektet.
>
> Du kan prøve at søge under * Smart tøj i store str. * der er der
meget. god jagt
cilotte

http://www.kandu.dk/

Fra : cilotte

Dato : 12-10-02 18:51

> [...]
> Lige nu er er endnu en livsstilsklub på vej til at åbne!
> DIFI, Ebbeltoftkurcenter og Ubberup højskole er gået i tæt samarbejde

Hej prøv at søge under * smart tøj til store str. * der skulle være
nogen muligheder, god jagt.

cilotte.

http://www.kandu.dk/