Måling af MB i en mappe
Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-10-02 17:13

Jeg har brug for at kende størrelsen på en mappe, men har ikke kunnet finde
den rigtige funktion

Jesper Hansen

Fra : Steen Gellett

Dato : 12-10-02 19:14

Klik dig frem til din mappe i Denne Computer ..........når du har fundet mappen
( du skal ikke åbne den ) så højre-klik på det gule icon og vælg EGENSKABER !!
Windows vil nu sammentælle din mappe

Jesper Hansen skriver:

> Jeg har brug for at kende størrelsen på en mappe, men har ikke kunnet finde
> den rigtige funktion
>
> Jesper Hansen

Steen Gellett
Member of: DanishTeamRC5-64 Calculation - Team ID#:6635
Mailto:steen@gellett.net

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 12-10-02 21:20

Jesper Hansen skrev:
> Jeg har brug for at kende størrelsen på en mappe, men har ikke
kunnet finde
> den rigtige funktion

Du kan bruge FileSystemObject til dette.
Sæt først en reference til Microsoft Scriping Runtime i Project,