Andet multimedie
bentjuul 3670
Krom skrift, Photoshop - hjælp
Fra : bookmaker.dk

Dato : 12-10-02 16:52

Hej

Jeg skal have lavet et logo med krom skrift. Jeg har i den forbindelse
fundet et Photoshop tip til det
http://at8.abo.fi/~mwikholm/com/gimp/others/cool/chrome/ - men da jeg
hverken har KPT plugins eller Illustrator som også kræves kan jeg ikke selv
lave det - er der nogle der har lyst til at give en hånd med så send en
mail.

/Steen

Fra : Martin Poll

Dato : 12-10-02 21:30

bookmaker.dk" <info@bookmaker.dk> wrote in message
> [...]
selv
> lave det - er der nogle der har lyst til at give en hånd med så send en

Hej sten

Prøv http://thewebmachine.com/ under photoshop der er nogle udemærket tuts
med chrome.

med venlig hilsen

martin Poll

Fra : bookmaker.dk

Dato : 12-10-02 21:48

Hej Martin

Tak for linket - de ser nemmer ud de tips!

/Steen

Fra : Niels Svendsen

Dato : 13-10-02 00:44

Hent en plugin der heder eyecandy.