afgift 350 --> 500ccm ??
Fra : PCBruger

Dato : 12-10-02 15:04

Hej

Skal der betales extra afgift vis jeg skifter motren ud på min MC med en
anden motor med flere ccm & HK??

Jeg vil skifte fra 350ccm til 500ccm, men det er vel HK man går efter! - og
det er fra vilde 18HK til utrolige 22HK!!

18HK + 20% = 21,6HK, vil man her runde op til de 22HK ??

vis ja - så skal der vel ikke betales noget??

Fra : Henrik

Dato : 12-10-02 18:55

> [...]
> det er fra vilde 18HK til utrolige 22HK!!
>
> 18HK + 20% = 21,6HK, vil man her runde op til de 22HK ??
>
> vis ja - så skal der vel ikke betales noget??

Hej PCB.....

Hvad har du gang i ??!

Mvh
Henrik www.60666444.dk

Fra : PCBruger

Dato : 12-10-02 21:47

"Henrik" <autophone@c.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Hej PCB.....
>
> Hvad har du gang i ??!
?? }][{?£??

Fra : FER

Dato : 14-10-02 10:20

"PCBruger" <oz1hdl@FJERNhotmail.com> wrote in message
> [...]
> det er fra vilde 18HK til utrolige 22HK!!
>
> 18HK + 20% = 21,6HK, vil man her runde op til de 22HK ??
>
> vis ja - så skal der vel ikke betales noget??

Royal Enfield?

Det kan være du skal betale afgift pga model skifte?

mvh Tommy Fer

Fra : PCBruger

Dato : 14-10-02 16:17

500ccm, men det er vel HK man går efter! -
> Royal Enfield?
> Det kan være du skal betale afgift pga model skifte?
I så fald, skal man altid betale for modelskift, ved udskiftning af motor
til anden størrelse på bil/MC!?
(Enfiled Bullet 350/500 - Opel Ascona 1600/1900)

Fra : Armand

Dato : 20-10-02 16:11

PCBruger <oz1hdl@FJERNhotmail.com> skrev i en
> [...]
en
> anden motor med flere ccm & HK??
> Jeg vil skifte fra 350ccm til 500ccm, men det er vel HK man går efter!

Jup!

> det er fra vilde 18HK til utrolige 22HK!!
> 18HK + 20% = 21,6HK, vil man her runde op til de 22HK ??

Unødvendigt!
Du må max. tillægge 20% (= op på 21,6 Hk), hvorved at 22Hk klart
overstiger
dette tal!

> vis ja - så skal der vel ikke betales noget??

Der skal genvurderes af T&S, beløbsrammen kan du få oplyst ved at
henvende dig skriftligt til T&S incl. en kopi af din reg-attest (=
garanti for seriøsiteten i henvendelsen)!

--
Armand.
(der fastholder at totaløkonomien (TM by JS.) ved tuning IKKE holder)