hjælp til køb af geforce
Fra : Jesper

Dato : 25-02-01 20:57

hej med jer

jeg er blevet anbefalet at købe et geforce for at sættelidt skub i min pc.

jeg har en amdk2 333 asus8mb voodoo2 98mb

jeg aner ikke en s... om grafikkort, så er der nogle der kan fortælle mig
hvad jeg bør købe.
jeg vil ikke investere det vilde så jeg vil købe det på qxl auktion,
ca.1000 plus minus et par hundrede.

et geforce 2 er vel nok?, er der nogle mærker at foretrække, eller hvilke
specs. skal jeg kigge efter

håber på jeres hjælp

med venlig hilsen

jesper

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 26-02-01 01:00

Jeg er enig med den anden poster. Vent med at købe et hurtigere grafikkort
til du har købt en hurtigere CPU. AMD K6-2 er kendt for at køre meget
dårligt end GeForce kort.

---
Mvh
Anders