jeg vil tune min SCO
Fra : karathjen_88

Dato : 12-10-02 14:52

Hvis jeg vil tune min SCO,
Hvad skal jeg så gøre?
Man kan ikke få Tun til den da den er forællet.
Jeg kan ikke hive plumper, den ruller rundt, men kan ikke komme ud.

Jeg syntes at jeg har prøver næsten alt, men det må ikke rigtigt koste
noget!

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-10-02 19:55

"karathjen_88" <karathjen_88.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg vil tune min SCO,
> Hvad skal jeg så gøre?
> Man kan ikke få Tun til den da den er forællet.
> Jeg kan ikke hive plumper, den ruller rundt, men kan ikke komme ud.

Bor, plan, hæv skyllekanaler, lav udstødning, skift karburator...
der er mange muligheder, men hvis ikk det må koste noget kræver det jo at du
ved lidt om det i forvejen...

> Jeg syntes at jeg har prøver næsten alt, men det må ikke rigtigt koste
> noget!

> http://www.kandu.dk/

Brug dog en newsreader... :(

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Hekto

Dato : 13-10-02 07:43

In article <ze_p9.73$CY4.1666@news.get2net.dk>, chipmaster@get2net.dk
says...

> [...]
>
> Bor, plan, hæv skyllekanaler, lav udstødning, skift karburator...
> der er mange muligheder, men hvis ikk det må koste noget kræver det jo at du

Ja, der er megen god lærdom der er gået i glemmebogen!!!! *ROFL*

Bor eller slib vinkelret på plomben, så låseringen deles.
Luk hullet med plasticpadding, bagefter.
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-10-02 12:12

> Jeg syntes at jeg har prøver næsten alt, men det må ikke rigtigt koste
> noget!

Sjovt det aldrig må koste noget. Man får sq ikke ret meget gratis i denne
verden :-/

Martin L. Johansen
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html