Reisebrev/bilder fra Thailand september 20~
Fra : Gard Karlsen

Dato : 12-10-02 12:39

Hei

Min kone og jeg var på tur til Thailand i september og jeg har lagt ut en
del bilder sammen med et reisebrev på hjemmesiden min. Vi startet i Bangkok
og etter noen dager med by-ferie reiste vi til Ao Nang ved Krabi. Vi ble i
dette området i ca en uke og deretter reiste vi til Hua Hin før vi tilslutt
endte opp i Bangkok igjen. For første gang reiste jeg med et digitalt kamera
og dermed ble det til at jeg tok en masse bilder.

Jeg håper at noen kan ha nytte av erfaringene våre. Ta gjerne kontakt dersom
dere har spørsmål eller kommentarer. Adressen til siden er forresten
www.gardkarlsen.com

Mvh
Gard

Fra : Magnus

Dato : 12-10-02 16:55

Fra : Gard Karlsen

Dato : 16-10-02 08:02

Hei

Nei, jeg har ikke lagt noen gjestebok på siden min. Føler at jeg får nok av
tilbakemelding her på newsgroups

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com