Sikkerhedskode på Nokia 3210 ?????
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 25-02-01 20:51

Jeg har købt en brugt 3210 (med ikke-låst SIM), hvor der er indtastet en
sikkerhedskode, jeg ikke kender...

Koden skal aldrig indtastes med mit TeleDK SIM-kort, men med et andet, skal
sikkerhedskoden indtastes når jeg tænder telefonen.
Jeg kan ikke fjerne/ændre sikkerhedskoden uden at kende den...

Kan man nulstille telefonen på en eller anden måde eller overstyre
sikkerhedskoden med PUK koder eller lign., eller hvad gør jeg ???

NB: Jeg har ingen datakabel

Mvh
KimR@smussen.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-01 22:15

"Kim Rasmussen" <KimR@smussen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en brugt 3210 (med ikke-låst SIM), hvor der er indtastet en
> sikkerhedskode, jeg ikke kender...

prøv med 12345

Virker det ikke, må du kontakte, dem gamle ejer.

Fra : Mr.Rabbit

Dato : 26-02-01 19:28

Teleservice kan også låse den op mod mindre betaling!

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 20:01

Kim Rasmussen skrev:

>Koden skal aldrig indtastes med mit TeleDK SIM-kort, men med et andet, skal
>sikkerhedskoden indtastes når jeg tænder telefonen.
>Jeg kan ikke fjerne/ændre sikkerhedskoden uden at kende den...

Hvad står der i displayet?

Jeg har et program hvor jeg kan aflæse den sikkerhedskode jeg bruger
på min Nokia 3210 [kræver datakabel]. Jeg har ikke ændret koden siden
jeg fik telefonen, og den er 12345 - prøv det.

Hvis det er en PIN-kode, der kan jeg ikke hjælpe dig.

Hvis du stadig mangler en løsning, så prøv
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse! http://sms.fergusons.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-01 21:29

"Kim Rasmussen" <KimR@smussen.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man nulstille telefonen på en eller anden måde eller overstyre
> sikkerhedskoden med PUK koder eller lign., eller hvad gør jeg ???

Hej hej,,

Jeg sidder netop og lejer med min Nokia 6210, og Logomanager

Hvis man trykker på Phone explorer... står sikkerhedskoden faktisk højt og
tydeligt, på skærmen,, nemlig std. 12345.. Så hvis du kender en med et
datakabel.. og 12345 ikke virker,,, er muligheden for se koden!