Fjernelse af bræklugt.
Fra : scooter

Dato : 12-10-02 12:34

Hej.

Der er en som har brækket sig i vores lædersofa men hvordan får vi den
lugt væk.
Det er ca. en uge siden det skete og det lugter stadig hvad skal vi dog
bruge for at fjerne den lugt.
Det er en sort lædersofa.

MVH. SCOT.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia J

Dato : 12-10-02 12:35

Har du prøvet med Rodalon?

:Pia

Fra : N/A

Dato : 13-10-02 15:30

Med fire børn , har jeg taget min del bræk.
Jeg vasker selvfølgelig med vand og sæbe.

Derefter får den et par pift af salmiak vindues puds.
Af en eller anden grund annulerer det lugten.

VH KHS

Fra : scooter

Dato : 13-10-02 16:48

http://www.kandu.dk/

Fra : PH

Dato : 14-10-02 07:46

Eddike er næsten altid godt til at eliminere dårlige lugte, og så kunne jeg
forestille mig at det er blidere at bruge end salmiak der er meget
affedtende, hvilket ikke er så amrt på læder.

Pia