Fejlmelding i Outlook
Fra : Verner Neumann

Dato : 12-10-02 12:17

Hej Leif

Jeg har installeret Outlook2000 på XP-Professional og skannet min disk
for filen SBCMSYNC.DLL. På mit anlæg er denne fil ikke installeret, så
jeg tror ikke at denne fil stammer fra installationen af Outlook2000.
Navnet SBCMSYNC.DLL kunne formode at det srejer sig om en fil til
syncronisering af eksterne enheder feks. en pda.
Findes filen på din PC, måske er den bare forkert placeret.

med venlig hilsen

Verner Neumann

Fra : Leif Blindbæk

Dato : 12-10-02 13:40

Hej Verner
Du skrev:

Tak for din interesse.

"Verner Neumann" <vakse.viggo@mail.dk> wrote in message
> [...]
> syncronisering af eksterne enheder feks. en pda.
> Findes filen på din PC, måske er den bare forkert placeret.

Tak for din interesse for mit lille problem, Verner.
Filen findes ikke på min computer. Men en søgning med SBCM*.* bringer mig
ind i et DIR med flere filer, der alle angår Small Business Costum Manager,
som jeg ikke mener at have installeret (bruger).
Jeg har en PDA HP 540 som synkroniserer udmærket med Outlook. Der er heller
ingen problemer med Outlook i øvrigt.
Men fejlmeldingen irriterer mig noget så grusomt
mvh/leif b.