nyt display 8210
Fra : Tim Andersen

Dato : 12-10-02 10:43

hvor for men det billigste display til en 8210 ?

Fra : Doktoren

Dato : 12-10-02 11:16

Der er mange der vil lave det for 150 kroner + porto... søg evt i tidligere
post for at finde adresserne - bl.a. www.mobilunlock.dk

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Devast8or

Dato : 12-10-02 17:42

Hvis det er det klassiske N8210 syndrom, behøver du ikke at skifte display,
det er nok at skifte en lille kontaktpude bag displayet (det er noget
billigere). Jeg fik min lavet hos www.modify.dk

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jan-Erik

Dato : 12-10-02 18:55

Devast8or wrote:
> Hvis det er det klassiske N8210 syndrom, behøver du ikke at skifte
> display, det er nok at skifte en lille kontaktpude bag displayet (det
> [...]

Ikke nødvendigvis - det er skam begge fejl der er "typiske" på 8210'eren.
Men den ene er rarere end den anden :)

/Jan-Erik

Fra : Devast8or

Dato : 12-10-02 20:28

Hvad mener du med begge fejl? Jeg har kun hørt om (og oplevet) det med
kontaktpuden der skal skiftes. Jeg ville bare gøre Tim mopmærksom på at han
ikke behøvede at skifte hele displayet hvis det er det der er glat med hans
fon.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jan-Erik

Dato : 12-10-02 22:03

Devast8or wrote:
> Hvad mener du med begge fejl?

At det er både elastom-fejl og display-fejl (defekt display) som forekommer
på 8210.

> [...]
> kontaktpuden der skal skiftes. Jeg ville bare gøre Tim mopmærksom på
> at han ikke behøvede at skifte hele displayet hvis det er det der er

Jep, og det er en meget rarere fejl, for elastomet koster under en femmer i
indkøb, mens display koster (eller har i hvert fald kostet) ca. 150 kr.

Jeg mener bare at man ikke kan sige at det _kun_ er elastomet der fejler i
8210.

/Jan-Erik

Fra : Devast8or

Dato : 13-10-02 00:03

> At det er både elastom-fejl og display-fejl (defekt display) som
forekommer
> på 8210.

Aha, ja det vidste jeg så som sagt ikke.

> Jep, og det er en meget rarere fejl, for elastomet koster under en femmer
> indkøb, mens display koster (eller har i hvert fald kostet) ca. 150 kr.

150,- ? Det må da vist være ved køb af mange af dem, eller med en anden form
for god rabat. Jeg mener da at THansen tager ~350,- for dem.

> Jeg mener bare at man ikke kan sige at det _kun_ er elastomet der fejler i
> 8210.

Selvfølgelig ikke. Alt kan jo sådan set fejle i en hvilken som helst
telefon.

> /Jan-Erik

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jan-Erik

Dato : 13-10-02 09:43

Devast8or wrote:

klip

> 150,- ? Det må da vist være ved køb af mange af dem, eller med en
> anden form for god rabat. Jeg mener da at THansen tager ~350,- for
> dem.

Det kan godt være at jeg huske galt, men det er ca. den pris et
"Nokia-værksted" skal betale for et display.

Specielt i 8210, puha

/Jan-Erik

Fra : Tim Andersen

Dato : 13-10-02 10:02

hey tak for alle jers svar, men det er nu et display jeg skulle bruge kender
godt selv det problem med kontaktpuden
har fundet et sted på nette hvor jeg kan få display + kontaktpude for ca 130
kr

Fra : Jan-Erik

Dato : 13-10-02 10:26

Tim Andersen wrote:
> [...]
> kender godt selv det problem med kontaktpuden
> har fundet et sted på nette hvor jeg kan få display + kontaktpude for

Det er billigt!
Hvor har du fundet det henne? Det er vel uoriginalt?..men alligevel biligt
:)

/Jan-Erik

Fra : Tim Andersen

Dato : 13-10-02 11:12