Beskedrobot til DOF-call
Fra : Henning R. Sørensen

Dato : 12-10-02 10:19

Hej
Er der nogen som kan forklare hvordan man benytter besked robotten til tdc.
I kan enten svare her i gruppen. Eller hvis i syntes det har for lidt at
gøre med fugle så på denne e-mail hrs@post6.tele.dk
Mvh Henning R. Sørensen

Fra : Gorm Vognsen Jensen

Dato : 12-10-02 16:18

Henning R. Sørensen wrote:
> Er der nogen som kan forklare hvordan man benytter besked robotten
> til tdc.

Hvis du er oprettet hos BeskedRobot, så skal du på www.DOFcall.dk udfylde
feltet for anden e-postadresse med din adresse hos besked-robot.dk. Og så
skulle det virke.
Hvis du i forvejen videresender al post inklusive fuglemeldinger fra din
almindelige e-postadresse til BeskedRobot og din mobiltelefon, så vil du få
meldingerne to gange på din telefon. I givet fald skal du så vælge.

Jeg har selv siden maj videresendt al post inklusive fuglemeldinger fra min
almindelige e-postadresse til BeskedRobot og min mobiltelefon. Jeg har nu
alene tilmeldt min almindelige e-postadresse til DOFcall og får således også
disse meldinger på min mobiltelefon.

Nu virker BeskedRobot ikke særlig godt for mig. Det er vel kun hver anden
melding, der når min mobiltelefon og andre meldinger bliver dubleret. Og
post fra visse personer kommer bare aldrig på mobiltelefonen. Det undrer
mig, at man kan have en service, der virker så dårligt (det er godt nok en
gratis ydelse). Jeg har derfor overvejet at slå denne videresendelse fra og
så melde min adresse hos besked-robot.dk direkte til DOFcall for at se om
det er mere stabilt.

mvh Gorm

--
Gorm Vognsen Jensen
Smørumnedre

Fra : Jan Jespersen

Dato : 19-11-02 10:10

"Gorm Vognsen Jensen" <REMOVEgorm@vognsen-jensen.dk> wrote in message
> [...]
<KLIP>
> [...]
og
> så melde min adresse hos besked-robot.dk direkte til DOFcall for at se om

Tja nu har jeg haft beskedrobot i snart en måned. Og jeg må som Gorm erkende
at det er meget ustabilt. Kun ca. 60% af mine mails kommer frem til mobilen.
Og det virker ikke som om at der er noget fast mønster på hvad det er for
nogle mails, som bliver "sorteret fra". Så alt i alt kan denne løsning ikke
anbefales, hvis man forventer at være opdateret på fuglefronten på mobilen.
(Men det er jo typisk TeleDanmark at indføre en service der ikke virker. Og
så venter vi bare på at de også begynder at tage penge for den.)

Mvh
Jan

Fra : Georg Tranholm

Dato : 19-11-02 15:29

> [...]
ikke
> anbefales, hvis man forventer at være opdateret på fuglefronten på

Hos mig virker det helt perfekt. Jeg har indtastet "DOFcall.dk" i feltet
"tillad" og får alle mine tilmeldte DOFcall grupper ind næsten samtidig
med at de modtages på PCén. Ingen problemer hos mig

Mvh
Georg