køb af døre
Fra : Søren Jensen

Dato : 24-02-01 19:55

Jeg er i færd med at indhente tilbud på 2 yderdøre.
Jeg har i den forbindelse overvejet, om det kan betale sig at købe døre i
svenske byggemarkeder.
Er der nogen der har erfaring hermed.
Jeg har specielt øje til Swedoor og Storke.

Hilsen
Svend

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-02-01 20:19

> Jeg har i den forbindelse overvejet, om det kan betale sig at købe døre i
> svenske byggemarkeder.
> Er der nogen der har erfaring hermed.

Ja, det er noget billigere. Jeg har set døre hos. www.bejier.se - ikke at
der er meget at se på deres hjemmeside, men det giver dig da adressen og et
fax.nr.

Husk at svenske døre ALTID lukker udad - det er et lovkrav i Sverige.

Mvh Maria

Fra : eam

Dato : 25-02-01 20:57

Hov er der ikke noget galt med det link? Jeg kan ikke åbne det!

eam

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-02-01 18:11

http://www.beijerbygg.se/

Sådan går det, når man tror man kan huske det hele.

Mvh Maria

Fra : Bo Jensen

Dato : 26-02-01 21:39

Maria Frederiksen <mf@easyfrag.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:uUcm6.412$dD.17666@twister.sunsite.dk...
klip....
> Husk at svenske døre ALTID lukker udad - det er et lovkrav i Sverige.
>
> Mvh Maria

Hej.

Den har jeg ikke hørt før Mon ikke du mener *åbner* udad?

Mvh
Bo