Skærme
Fijala 3554
Ombytning af Samsung skærm
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-02 21:32

Hej

Før da man skulle bytte sin Samsung skærm. Skete det hos Anovo Danmark..

Ved nogen hvad man nu skal gøre, når strax har overtaget ANOVO?

Nogen der har prøvet hvordan det foregår med ombytning? Kan bare ringe ind,
eller?

For man en repereret skærm, eller en ny?

Min Samsung 900Sl+ er nemlig, efter ca. 1 år, siden jeg fik den byttet af
Anova.. Begyndt at lave ballade.... Billedrøret summer, og den laver en
meget hurtigt HOP i billedet. Hvor det strækker sig sammen, og udvider sig
igen... Det tyder jo på noget billedrørsfejl....

Godtnok kører den i højeste gear, men det kan jeg jo være ligeglad med.. Den
skal jo kunne belastet, i de opløsninger som den er godkendt til.

Fra : KK20

Dato : 15-10-02 18:57

Jeg vil tro at Strax har overtaget garanti forpligtelserne.