WEB server - problemer med IIS
Fra : søren forchhammer

Dato : 11-10-02 21:40

Jeg har inder installation af ms office også installeret
tilføjelsesprogrammet ISS,
som skulle være en web-server, der kan køre på ens egen PC.
Dette giver en webside på: c:\inetpub\wwwroot\......

Jeg vil bruge webserveren til at teste websider med VBScript og ASP filer.

Imidlertid er ISS-webserveren ikke aktiv, og jeg kan ikke få
explorer-browseren til at vise disse specielle filer.

Er der nogen her, som kender problemet og kan foreslå en løsning?

Hilsen søren

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 24-10-02 16:08

søren forchhammer skrev i
> [...]
> explorer-browseren til at vise disse specielle filer.
>
> Er der nogen her, som kender problemet og kan foreslå en løsning?

Skriv "localhost" i explorer.

Anders Lorentzen