Tilbud på Appe Store
Fra : Henrik Münster

Dato : 11-10-02 21:17

Jeg kan ikke finde rundt i alle tilbuddene på Apple Store. Der var noget
med, at man kunne få kr. 325,- i rabat, hvis man købte .Mac abonnement.
Så kunne man få flere skærme billigt. Der er et tilbud med en printer og
et leksikon til kr. 10,-, hvis man køber en Mac med DVD-drev. Nu kan man
fordoble RAM (op til 256 MB) for $40 i USA. Mon ikke det kommer til
Danmark?
Hvor kan man se en oversigt over disse tilbud. Jeg kan jo ikke
huske de nærmere betingelser. De kan jo ikke kombineres, men man kunne
måske planlægge sine indkøb lidt, så man kan udnytte dem. Og hvad med
rabatten? Trækkes den automatisk?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-10-02 23:57

> Og hvad med rabatten? Trækkes den automatisk?

Ja!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-02 07:27

> Ja!

OK, men hvor finder man betingelserne? Jeg troede, jeg havde dem i
nyhedsbrevene fra Apple, men jeg kan f.eks. ikke finde noget om rabatten
på kr. 325,- ved tilmelding til .Mac. Gælder den endnu?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 12-10-02 10:50

> OK, men hvor finder man betingelserne? Jeg troede, jeg havde dem i
> nyhedsbrevene fra Apple, men jeg kan f.eks. ikke finde noget om rabatten
> på kr. 325,- ved tilmelding til .Mac. Gælder den endnu?

http://registration.euro.apple.com/promo/evoucher/dm1/tcs/dk/

Tilfreds?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-02 21:54

> http://registration.euro.apple.com/promo/evoucher/dm1/tcs/dk/
>
> Tilfreds?

Tak, det var godt fundet. Tilfreds og tilfreds? Det lader til, at man
skulle have modtaget en værdibevis som e-mail (en evoucher). Det mener
jeg også, jeg har. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde den. Nå, men
jeg skal såmænd heller ikke nødvendigvis købe noget lige nu. Jeg havde
tænkt på en 800 MHz iBook med 13" bredformat-skærm. Den kan jeg desværre
ikke finde på Apple Store.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-10-02 03:59

> Tak, det var godt fundet. Tilfreds og tilfreds? Det lader til, at man
> skulle have modtaget en værdibevis som e-mail (en evoucher). Det mener
> jeg også, jeg har. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde den.

Jeg trykkede bare på knappen i den mail jeg fik fra Apple og købte lidt
af hvert for et par tusinde og fik umiddelbart den lovede rabat
fratrukket. Apple er smart og jeg en idiot!

> Nå, men jeg skal såmænd heller ikke nødvendigvis købe noget lige nu. Jeg
> havde tænkt på en 800 MHz iBook med 13" bredformat-skærm. Den kan jeg
> desværre ikke finde på Apple Store.

Jeg kan heller ikkke lokalisere den 2.4 Ghz 19" tommers iMac som jeg
gerne vil købe!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com