Ruller på en Popcorn..
Fra : Peter Landin

Dato : 11-10-02 19:40

Jeg har købt mig en Cpi Popcorn, jeg har så fjernet skiven og smidt en
knækpotte på.. men jeg syntes stadig den er noget sløv i optrækket.. den
løber ca. 70 på toppen og det skal den blive ved med.. men kan jeg ikke gøre
noget ved optrækket på rullerne?? jeg har hørt af man skal smide nogle
lettere i og så bliver optrækket bedre, er det rigtigt??

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-10-02 21:56

"Peter Landin" <postmaster@zimeth.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget ved optrækket på rullerne?? jeg har hørt af man skal smide nogle
> lettere i og så bliver optrækket bedre, er det rigtigt??

Der er mange faktorer som spiller ind. Du er simpelthen nødt til at prøve
dig frem. Det afhænger også af din kropsvægt, så det er ikke altid det
nytter at følges andres "gode råd" omkring rullevægt.

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-10-02 10:27

Ja, hvis du har sat en knækpotte på istedet for standard, så skal du have
lettere ruller for at optrækket bliver godt.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Thomas

Dato : 12-10-02 10:53

"Morten Christensen" <morten@mopedgallery.com> wrote in message
> Ja, hvis du har sat en knækpotte på istedet for standard, så skal du have
> lettere ruller for at optrækket bliver godt.
>
> --
Måske også andre fjeder i koblingen.

Mvh. Thomas.B

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 25-10-02 16:12

> jeg har hørt af man skal smide nogle
> lettere i og så bliver optrækket bedre, er det rigtigt??

Tjah, både dog, hvis du "ruller" sin scooter til at accelerere hurtigere,
bliver topfarten også lavere.

// Troels