Renovering af badeværelse
Fra : LBR

Dato : 11-10-02 20:01

Hej

Er der nogle af jer som har prøvet at pudse jeres fliser på badeværelset op
for derovenpå at sætte glasvæv? og hvis ja, er det blevet godt?

Jeg spørger nemlig fordi vi er gået igang med at prøve det på vores
gæstetoilet, men vi er ikke kommet så langt endnu.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om de erfaringer som andre har med denne
form for renovering.

Med venlig hilsen LBR

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 11-10-02 22:20

"LBR" <l_risager@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer som har prøvet at pudse jeres fliser på badeværelset
op
> for derovenpå at sætte glasvæv? og hvis ja, er det blevet godt?

Prøv at læse lidt tilbage i gruppen. Kig f.eks i tråden: 07/10 22:01
"glasvæv ovenpå fliser..?"

Mvh. Lars

Fra : Per Olsen

Dato : 12-10-02 18:16

Det var mig der startede tråden der henvises til.
Jeg er ikke kommet igang med arbejdet endnu, men jeg har forhørt mig flere
steder efterhånden, og det skulle ikke være noget problem. Bare husk at få
renset fliserne ordentligt inden du starter.

Per.

<3da74098$0$3371$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...