Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion - rigtigt fotopapir!
Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 11-10-02 19:14

Hold da fast! -
Jeg har ikke tidligere prøvet at få "fremkaldt" digitale billeder på rigtigt
fotopapir. - Men jeg prøvede Japanphotos onlinefremkaldesystem og hentede
billederne idag. 1 stk scannet dias. i 15*20 cm. 1 stk Medion billede 15*20
og endeligt et Medion billede i 20*30 cm.
Jeg er vildt imponeret over skarpheden og nuancerne i billederne!! - Jeg
skriver normalt ud på en HP 950 og det syntes jeg blev rimeligt, på godt
fotopapir. Men til de af jer der endnu ikke har prøvet rigtigt
fotopapirfremkaldelse hos en fotohandler, af jeres digi-billeder kan jeg kun
anbefale det!!!!!! Det er fremragende!!! Medion kameraet kan snildt måle sig
med mangt et konventionelt kamera - til den gode side endda!!! - Hvis man
ellers forstår at bruge det rigtigt...
mvh,
Lars-Peder.