Rep af mobiltelefon
Fra : Henrik

Dato : 11-10-02 19:03

For 14 dage siden indsendte jeg min Ericson T68i til rep. hos
Ericsson, og den er endnu ikke kommer tetur. Andre her som ved lidt om
hvor lang tid de normalt har omkring sådan en opgave.

(Min volumeknap var knækket af og menuerne frøs fast )

Fra : L.M.L

Dato : 11-10-02 19:13

> For 14 dage siden indsendte jeg min Ericson T68i til rep. hos
> Ericsson, og den er endnu ikke kommer tetur. Andre her som ved lidt om
> hvor lang tid de normalt har omkring sådan en opgave.

Jeg havde min T65 til rep. via en Sonofon forhandler.
Menuerne frøs også fast, og den danske rep. kunne
ikke lave den, så den blev sendt til Ericsson.
Jeg fik en ny tlf., og det tog lidt under 14 dage..

lovegreen AT it DOT dk