Nettonet og FrontPage 2002 ?
Fra : Søren Friberg

Dato : 11-10-02 19:04

Hej

Er helt ny her og aner ikke om mit spørgsmål er relevant, men jeg tager
chansen

Er den nye og forhåbentlige lykkelige ejer af et domæne på Nettonet, der
har været vældig hurtige til at klare min opgave. Imidlertid har jeg det
problem at min FrontPage 2002 SP-2 ikke fungerer sammen med Nettonet. Jeg
kører med XP SP-1 som styresystem. Det fungerer glimrende op i mod en af
mig opsat Windows 2000 server, men.... øv. Får fejlmedelelsen :"FrontPage
serverudvidelser er muligvis ikke installeret..." og så sker der så ikke
lige mere.

Er der nogen i dette forum, som kender en løsning? (Har prøvet anbefalinger
på nettonet.dk!)

Hilsen Søren Friberg

baud.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-02 19:44

11 Oct 2002 18:04:12 GMT, skrev "Søren Friberg"
<soeren_friberg_news@hotmail.dk>:

>Er der nogen i dette forum, som kender en løsning?

Du skal snakke med dit webhotel, for enten er FP-extensions ikke
installeret eller der er fejl i den.

Det er ikke noget du selv kan gøre noget ved.

Fra : Mogens Henckel

Dato : 12-10-02 15:47

Hej Søren

Har du bestilt dit webhotel med FP understøttelse ? Hvis ikke, så er det
derfor. Jeg har webhotel samme sted og det virker fint. Bed dem checke det,
hvis du har bestilt.

mvh
Mogens

Fra : Søren Friberg

Dato : 14-10-02 10:58

"Mogens Henckel" wrote

> Bed dem checke det, hvis du har bestilt.

Ja, det var lige akkurat problemet - nu virker det upåklageligt. Tak
for hjælpen!

Med venlig hilsen

Søren Friberg

http://baud.dk