Hente Hotmail post?
Fra : Mikkel Gade

Dato : 25-02-01 19:41

Hvordan sætter man sin Outlook til at hente post fra en Hotmail konto?

Fra : *nico*

Dato : 25-02-01 19:49

Det kan man ikke.
Og jeg er ikek sikker på man kommer til at kunne.

Nicolai

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-02-01 20:27

Mikkel Gade <wiggin@worldonline.dk> wrote:

> Hvordan sætter man sin Outlook til at hente post fra en Hotmail konto?

outlook exchange eller outlook express?
--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : N/A

Dato : 25-02-01 20:44

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-02-01 20:44

Mikkel Gade <wiggin@worldonline.dk> wrote:

> Outlook express...

Jeg sidder ikke lige med den danske version, men derimod med en engelsk
udgave af Entourage, men det skulle ingen forskel gøre.

Tools - Accounts - new - account type:hotmail

NB. dit password skal være på minimum 8 tegn!