Min nyindkøbte 6510
Fra : Anne Stokholm

Dato : 11-10-02 18:14

Hejsa..

Så fik jeg købt min 6510. Kunne faktisk slet ikke vente, så jeg kom til at
give for meget for den.

Nu har jeg hørt en del om noget opdatering af nogle telefoner. Jeg er bare
ret meget i tvivl om hvad det drejer sig om. Forhandleren mente at det var
noget man kun gjorde hvis der var noget galt med den. Hvad siger I? Jeg
måtte jo bare nikke, fordi jeg ikke selv vidste bedre

Og så en anden ting. Jeg er ikke videre glad for mine Nokia-ringetoner, så
jeg tænkte på om der var nogen der har tjek på hvor man kan få sådan noget
billigt på nettet. Det er jo ikke muligt selv at komponere.

Mange hilsner

Anne Stokholm
--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Søren Dp

Dato : 11-10-02 19:26

mht. ringetoner, meld din ind i club nokia