Hitman 2 og min logitech mus...
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 11-10-02 18:26

Nu prøver jeg normalt at lade være med at bande, men... Fuuuuuuuuck et fedt
spil!! :)

Anyways, jeg har det berømte problem med logitechs mus og scrolleren i spil.
Når jeg scroller i f.eks. våben menuen scroller den enten helt i bund eller
helt i top.

Jeg har downloadet den .reg fil der ligger på logitechs hjemmeside, men alas
den hjalp ikke :(

Jeg har prøvet at slå "Use MS Office Compatible Scroll Only" med og uden
"Scroll in Active Window Only" til, men det hjælper heller ikke.

Jeg bruger Win xp pro og musen er en Cordless Mouseman Optical med driver
v.9.73

Jeg har såmænd også prøvet at lukke MouseWare ned, men det hjalp heller
ikke.

Er der nogen der har en god idé til at løse problemet?

Mvh. Jacob

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-10-02 19:17

[posted and mailed]

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote in

> Nu prøver jeg normalt at lade være med at bande, men...
> Fuuuuuuuuck et fedt spil!! :)

Jeps, men hos mig går det ned uden varsel i tide og utide. :-/

> Anyways, jeg har det berømte problem med logitechs mus og
> scrolleren i spil. Når jeg scroller i f.eks. våben menuen scroller
> den enten helt i bund eller helt i top.

Jeg har samme mus, og ingen problemer.

> Jeg har downloadet den .reg fil der ligger på logitechs
> hjemmeside, men alas den hjalp ikke :(

Den har jeg ikke installeret.

> [...]
> ikke.
>
> Jeg bruger Win xp pro og musen er en Cordless Mouseman Optical med

Jeg bruger også WinXP Pro (med SP1) og en Cordless Mouseman Optical med
driver 9.73.

> Jeg har såmænd også prøvet at lukke MouseWare ned, men det hjalp
> heller ikke.

Det virker fint med mouseware kørende hos mig.

> Er der nogen der har en god idé til at løse problemet?

Jeg kan ikke rigtig sige andet end at jeg ingen problemer har haft med
musen og Hitman 2. Den eneste forskel er at jeg ikke har krydset af i
hverken "use Office compatible scroll" eller "scroll in active window
only".
Jeg bruger musen på USB porten, du skriver ikke hvad du bruger, men
jeg har hørt om andre med samme problem som dig som brugte PS/2
connectoren, måske kunne det hjælpe at prøve med USB i stedet?

Flemming

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 12-10-02 10:48

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har hørt om andre med samme problem som dig som brugte PS/2
> connectoren, måske kunne det hjælpe at prøve med USB i stedet?

Weee, det hjalp :)

Tusinde tak :)

Mvh. Jacob

Fra : Torben Nielsen

Dato : 12-10-02 11:11

> hos mig går det ned uden varsel i tide og utide. :-/

Det gjorde det også hos mig og lyden skrattede. Så slog jeg EAX
fra og så forsvandt begge problemer.

Nu har jeg så installeret Diesel-Power-plugin (www.am3d.dk) til
spillet, så må jeg se om det vil virke bedre end EAX :)

Mvh.
Torben

Fra : kim

Dato : 13-10-02 13:05

>"Torben Nielsen" <tor_niel@msn.fjernes.com> skrev i en meddelelse
>
> Det gjorde det også hos mig og lyden skrattede. Så slog jeg EAX
> fra og så forsvandt begge problemer.

Hej.
Det lyder måske dumt, men hvor slår du EAX fra henne ?

Når jeg går ind i " Configure Hitman 2 " stien er:
( C:\programmer\Eidos Interactive\Hitman 2 Silent Assassin\config.exe")
kan jeg ikke finde hvor EXA slås fra ?

Og på mit SoundBlaster Live! Player 5.1 under AudioHQ, EAX Control Panel
viser den " Audio Effects" = (No Effects).
Samt under Auto EAX - AudioHQ er der kun sat et flueben i
" Always confirm on delete".

Så Please, hvor slår man EAX fra henne når man vil spille Hitman 2
uden at spillet "fryser" hele tiden ?

Mvh Kim

Fra : DWM

Dato : 13-10-02 11:07

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger musen på USB porten, du skriver ikke hvad du bruger, men
> jeg har hørt om andre med samme problem som dig som brugte PS/2
> connectoren, måske kunne det hjælpe at prøve med USB i stedet?

Fedt at man skal ud at købe ny mus når ens logitech ikke kan bruges
på USB :(

/Kenneth Iversen