Tank og vandvarmer
Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-10-02 16:47

Hejsa

Er det muligt at eftermonterer en vandtank samt vandvarmer i en CV?

--
Niels

Fra : PHK

Dato : 11-10-02 17:44

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er det muligt at eftermonterer en vandtank samt vandvarmer i en CV?

Ja :)

Vores campingvogn blev eftermonteret med bl.a. dette, da vi købte den fra
ny.

--
_
|_|

Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-10-02 13:55

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja :)
>
> Vores campingvogn blev eftermonteret med bl.a. dette, da vi købte den fra
> ny.

Har du noget mere info om det? Pris, hvordan det gøres osv?

--
Niels

Fra : PHK

Dato : 13-10-02 16:00

> "PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du noget mere info om det? Pris, hvordan det gøres osv?

Du skærer et hul i en varmeslange og monterer vandvarmeren, så varmen
hjælper med at varme vandet op. Desuden skal der monteres et par ventiler
til tømning af vandvarmeren i vinterperioder, dette indebærer boring af hul
i gulv.

Jeg tror helt sikkert der følger monteringsvejledning med til vandvarmeren
når man køber en.

Prisen .... den må kunne findes på nettet et eller andet sted. Jeg husker
den ikke.

--
_
|_|