Gode råd til rep. på nettet... LOL
Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 11-10-02 15:56

Hej derude

I gruppen er der nogle gange blevet efterlyst billedserier som man kan
støtte sig til under diverse projekter med motorcyklen.
Jeg har fundet en hjemmeside som har en masse gode råd. Nogle kan også
bruges af MC-folket.
God fornøjelse og god weekend !

http://hejbilist.nu/

Morten
NX650

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 11-10-02 17:58

> [...]
> støtte sig til under diverse projekter med motorcyklen.
> Jeg har fundet en hjemmeside som har en masse gode råd. Nogle kan også

_________________________________

Ha ha... den er for sej, den side!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Makro

Dato : 11-10-02 20:07

On Fri, 11 Oct 2002 18:58:24 +0200, "Psycho Cowboy"
<chrijac@hotmail.com> wrote:

>Ha ha... den er for sej, den side!

Ja, den er griner.

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Moller

Dato : 12-10-02 11:21

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> wrote in message news:ao6or1$2aie$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> støtte sig til under diverse projekter med motorcyklen.
> Jeg har fundet en hjemmeside som har en masse gode råd. Nogle kan også

Okay, nu fandt jeg endelig ud af hvordan jeg planer Topstykket *GGGG* Hva satan skal vi så med Ingana :)

--
VH
Lars Molnit