Så kørte jeg min sidste tur i år
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 11-10-02 14:29

Hej Alle

Tjae.. kald mig bare en kylling, men jeg valgte at stoppe i dag mens legen
var god, og kørte derfor mc'en i kælderen for i år. Jeg skal også ha' lavet
en del modificeringer på den, så tidspunktet er nok ok valgt lige op til
efterårsferien.
Det er mit første år som mc'er og lige op til købet af Sukien, fandt jeg en
masse fif på google.com, som jeg havde meget glæde af, da jeg skulle købe.
Senere fandt jeg ud af at mange at fif'ene kom fra denne gruppe, og jeg
prøvede så for sjov skyld at kigge herind. Jeg fandt hurtigt ud af at den
gode omgangstone og behælpelighed står på spring herinde, så jeg kan vel
nærmest betegne mig selv som afhængig af, lige at skulle ind og kigge nye
tråde ud næsten hver dag. Fedt sted, vi har her!

Under alle omstændigheder takker jeg for et godt mc-år, og jeg glæder mig
meget til at høre gode historier fra alle jer i gruppen, der ikke slutter
sæsonen bare fordi der falder lidt rim på vejene.

Psycho Cowboy - som er blevet endnu mere tosset med motorcykler!
Babygixxer - som nu skal passes og plejes hele vinteren igennem.

Fra : Thomas

Dato : 11-10-02 16:14

Yup, jeg har også sat min ind for i år....... for 2. gang, og som de sidste
3 år, sker det nok en del gange ind til 1. december

Thomas
xs400seca

Fra : Jesper

Dato : 11-10-02 16:47

Tror nok jeg bliver ved med at rulle en hyggetur når vejene er tørre,
ihvertfald denne måned ud, eller indtil der er frost grader om dagen.
Men så er det nok også slut for mit vedkommende.

Ligesom dig er dette også mit første mc-år og jeg kan kun være enig
med dig i, at denne NG er uundværlig som mc´er. Har hørt mange
go´e råd og historier herinde.
Tror også jeg selv er blevet lidt afhængig af den

Kør ekstra forsigtigt derude i den glatte tid......

Mvh. Jesper
Babygizxxer

Fra : Kai K. Agerschou

Dato : 11-10-02 18:39

I skal da ikke snakke om kyllinger, det er da 3 uger siden jeg lagde op for
i år, men mit køretøj er også en Sunbeam 500cc fra 1934

Kai

Fra : Kenneth T

Dato : 11-10-02 21:11

> Tjae.. kald mig bare en kylling, men jeg valgte at stoppe i dag mens legen
> var god, og kørte derfor mc'en i kælderen for i år.

Min MC bliver også kun brugt når solen skinner, på den her årstid, i starten
af næste måned kommer den nærmest i hi.

--
MVH
Kenneth T

Fra : Gundersen

Dato : 12-10-02 00:06

Hejsa

Jeg tog også lige en "sidste" tur på Banditen i går. (Fredag)
Jeg skulle lige prøve at virkelig lige blæse den af en sidste gang i år,
men jeg nåede kun 150km/t, da jeg begyndte at minde om en is tap! Så jeg
sænkede pænt farten igen og kørte stille og roligt hjem igen. Da jeg så
på termometeret stod den på +2grader! og så med 150km/t~Pisse koldt!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Armand

Dato : 12-10-02 09:52

Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> sænkede pænt farten igen og kørte stille og roligt hjem igen. Da jeg

> på termometeret stod den på +2grader! og så med 150km/t~Pisse koldt!

Og såfremt at du først fir den frem midt i marts, så kørte du kun 7
måneder i år

Jeg synes at alle snakker om at det er dyrt at have en motorcykel, men
hvis udnyttelsesprocenten kun er 7/12 => 58%, så er det da helt tosset
:-|

--
Armand.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 12-10-02 11:45

> Jeg synes at alle snakker om at det er dyrt at have en motorcykel, men
> hvis udnyttelsesprocenten kun er 7/12 => 58%, så er det da helt tosset
> [...]
___________________

Ikke, hvis det er det, man har lyst til - sådan er vi jo så forskellige.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Frank holm

Dato : 12-10-02 20:55

hvis så man lever 120% i de 58% af året hvor MC rules - tja så er man vel
meget godt fremme i skoene

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm. Honda CB 450 Twin, der er i hi.

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ao8oir$195i$3@news.cybercity.dk...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-10-02 14:36

Gundersen wrote:

> [...]
> men jeg nåede kun 150km/t, da jeg begyndte at minde om en is tap! Så jeg
> sænkede pænt farten igen og kørte stille og roligt hjem igen.

Den rigtige påklædning hjælper nu meget. Jeg kørte 150 km fra Aalborg til
Ejstrupholm torsdag aften uden at fryse og der var det da kun 3 grader da
jeg kom hjem. Jeg manglede desværre et halstørklæde og nu er jeg forkølet
:-/ Det var bedre i formiddags da jeg kørte herop igen i ~5 graders varme,
for der havde jeg det næsten helt varmt pga. en dejlig strikket ting til at
have om halsen, ikke et halstørklæde, men sådan en halspølseting
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jon Larsen

Dato : 12-10-02 21:43

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bare det var mig... "suk"
Nu skal jeg for første gang prøve at have helårsforsikring.... Det er
selvfølgelig uden kasko, så det bliver kun til kørsel på garanteret
frostfrie dage... Men nu skal jeg jo lige have ild i cylindrene først...
"PIV"

--
Jon Larsen ( der stille render og mugger helt vildt.. )
Gixxer 250 ( snøft, host, haaark )

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 13-10-02 18:42

> [...]
> selvfølgelig uden kasko, så det bliver kun til kørsel på garanteret
> frostfrie dage... Men nu skal jeg jo lige have ild i cylindrene først...

Hej Jon, og alle jer andre

Hvor er du forsikret henne?
De steder jeg har kikket, har de krævet en kaskoforsikring sammen med en
helårsforsikring.

mvh
Carsten

....der drømmer om mc, men mangler pappet.

Fra : Jon Larsen

Dato : 13-10-02 20:11

">
> Hej Jon, og alle jer andre
>
> Hvor er du forsikret henne?
> De steder jeg har kikket, har de krævet en kaskoforsikring sammen med en
> helårsforsikring.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hos GF....

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Armand

Dato : 13-10-02 13:47

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> [...]
til
> Ejstrupholm torsdag aften uden at fryse og der var det da kun 3 grader

Jup!
Jeg var syd for grænsen på Lillefrøen (tm by M.K.S.) i går, lørdag.
Jeg ved ikke hvorfor, men til trods for at jeg med henblik på
vejret/temperaturen iførte mig vest-delen af min cordura-jakke udenpå
læderet, så tog jeg også de tynde sommerhandsker på. Og dén lille
detalje
gjorde altså en forskel - Brrrrrrrrr.

--
Armand.

Fra : Ole Baun

Dato : 13-10-02 17:46

"Jes Vestervang" skrev i en meddelelse

> [...]
til
> Ejstrupholm torsdag aften uden at fryse og der var det da kun 3 grader

Den rigtige påklædning hjælper meget; - men varme i håndtagene er nu
også behageligt på denne årstid.
Har lige været nede for at skifte et af slagsen, og fik samtidigt fixet
den ledning der var knækket, så der nu er varme i begge håndtag

Ole Baun
CB 500, ´96