Erfaring med Djubi ?
Fra : Doktoren

Dato : 11-10-02 12:29

Hej .

Jeg ville lige høre med erfaringer med www.Djubi.dk. Er der nogen der har
prøvet vedkommende? Det handler meget om at stole på folk, hvilket jeg også
gør, men vil alligevel gerne høre nogle om erfaringer...
Hygge

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 11-10-02 13:38

> [...]
også
> gør, men vil alligevel gerne høre nogle om erfaringer...

Stol trygt på Per. Jeg har personligt et meget godt forhold til ham, og han
har altid leveret det aftalte til mig.

--
Med venlig hilsen..
Søren Jørgensen