Printervenlig udskrivning
Fra : Susan Møller

Dato : 11-10-02 11:48

Jeg søger hjælp til kun at skrive en del af en side ud. Dvs uden side/top
menuer. Jeg har gjort det, at jeg har klippet den del af siden ud (som skal
printes ud) og sat ind på en ny side, som jeg så har linket tilbage med
webkomponent -> indsæt side. På den originale side har jeg sat et link ind
som hopper hen til den nye printervenlige side.
Mit problem er nu, at jeg gerne vil have printerboksen til at poppe op
samtidig med at jeg får den printervenlige side frem. Der skal nok noget
javascript til og det håber jeg, at der er en af jer der kan hjælpe mig med?

Fra : Heidi Bille

Dato : 11-10-02 22:55

On Fri, 11 Oct 2002 12:47:51 +0200, "Susan Møller" <sum@odont.ku.dk>

>Jeg søger hjælp til kun at skrive en del af en side ud. Dvs uden side/top
>menuer.

Uden at skulle gøre mig klog på din "metode" - så kan jeg ikke lade
være med at foreslå dig, at styre det via CSS ... media@screen og
media@print.

Prøv at se www.dolphinconsult.dk (skærm og print er absolut ikke ens -
og det er styret af CSS alene - ingen ekstre sider og links)

--
Life is a process - not a principle
A mystery to be lived - not at problem to be solved

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-10-02 22:56