Nyeste T68i software ??
Fra : Doktoren

Dato : 11-10-02 10:09

Hej
Jeg har lige fået opdateret min ericsson t68 til t68i... og så ville jeg
lige høre hvad den nyeste software hedder, så jeg kunne se om jeg har fået
den sidste nye...
På forhånd tak for hjælpen....

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794

Fra : Dr Frank

Dato : 11-10-02 18:08

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote in message news:<ao64ek$beo$1@sunsite.dk>...
> [...]
> lige høre hvad den nyeste software hedder, så jeg kunne se om jeg har fået

Hej, jeg har lige fået opdatert min T68i'er til SW - R5C001 på
grantien hos Teleservice i Åbyhøj telf: 86756666 (Århus). de har også
en afdeling i København og Esbjerg! Du tager bare dit garantibevis
med, så ordner de det på ½ time!
Tjek din software version ved at trykke >*<<*<* (pilene er bevægelser
med joysticket)
Efter opdatereringen er mobilen blevet meget hurtigere til sms! Jeg
kan nu gemme et nummer direkte fra display som på en Nokia! Og så er
T9 ordbogen blevet rigtig fed!

Dr Frank

Fra : Mikael

Dato : 12-10-02 13:06

> Hej, jeg har lige fået opdatert min T68i'er til SW - R5C001

har du haft problemer med at den genstarter periodisk..?

det problem har de åbenbart haft med nogle sw versioner.. min er vildt
langsomt i t9en så jeg overvejer at få den opdateret, men jeg vil helst ikke
have en version hvor telefonen genstarter..

mvh mikael

Fra : Dr Frank

Dato : 17-10-02 07:32

"Mikael" <brix@grin.dk> wrote in message news:<3da8102b$0$32606$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> langsomt i t9en så jeg overvejer at få den opdateret, men jeg vil helst ikke
> have en version hvor telefonen genstarter..

Nej overhovdet ikke! Den spiller bare perfekt Jeg har en ven som
fik sin opdateret for 3 mdr siden og hans er meget langsommere...
Nu er det kun min batteri standby tid som er noget skod! 4-5 dage hvis
jeg er rigtig heldig, og jeg bruger den ikke ret meget! Hos Ericsson
siger de mellem 190 og 390 timer!!! 190 timer er altså næsten 8
dage.........

Dr Frank

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 17-10-02 10:32

Lige en indskudt bem./spsm.

Hvor får jeg opgraderet min T68'er?
Jeg bor i Viborg.
Er der nogen der kender den nærmeste mulighed?

/ Steffen

Fra : [5000] Kochsen

Dato : 17-10-02 17:09

I skal klart få den nyeste software... T9 ordbogen er blevet mange gange
hurtigere... og wap fungerer nu endnu bedre.. (hvis man er til det

Jeg er endnu mere super glad efter den er blevet opdateret....