Kø af Fazer 600
Fra : Bernhard

Dato : 11-10-02 08:52

Hej NG

jeg har en Fazer 600 fra 04.2000 på hånden a.s.o + fuld service 25.000
km, lille ridse på kåbe.

Jeg kan muligvis købe for 70.000 - 75.000 - er det et fair

Er der noget ved om der på Fazeren er noget, man skal være særlig
opmærksom på?

Er der nogen der ligger inde med et link til en anmeldelse af
modellen?

Pft.

Wheeler

Fra : Sune

Dato : 11-10-02 09:38

"Bernhard" <bernhard_wheeler@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> jeg har en Fazer 600 fra 04.2000 på hånden a.s.o + fuld service 25.000
> km, lille ridse på kåbe.
>
> Jeg kan muligvis købe for 70.000 - 75.000 - er det et fair

Bedre end fair. Køb.

> Er der noget ved om der på Fazeren er noget, man skal være særlig
> opmærksom på?

Ikke mig bekendt.

> Er der nogen der ligger inde med et link til en anmeldelse af
> modellen?

Jeg har læst flere anmeldelser, som roser den højt. Men selvfølgelig kan jeg
ikke huske hvor.

mvh Sune

Fra : Henning

Dato : 11-10-02 09:36

http://www.motorradonline.de/ og søg på fazer. De har haft både 50Mm test og brugt test osv. En 2000 medel, er det ikke første år? Der er ændret en masse småting senere, bla pass fodhvilere.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Christian Stidsen

Dato : 11-10-02 14:41

> http://www.motorradonline.de/ og søg på fazer. De har haft både 50Mm test
og brugt test osv. En 2000 medel, er det ikke første år? Der er ændret en
masse småting senere, bla pass fodhvilere.

De fleste ændringer blev lavet på 2000 modellen. Der blev så også lavet et
par småting på 2002 modellen, men det var vist ikke det helt vilde.
Så vidt jeg husker blev følgende ændret på 2000 modellen:
- Justerbar forgaffel
- Bedre komfort for pass.
- Større benzintank - 2 liter ekstra så vidt jeg husker
- Ur samt en ekstra triptæller - uret er flyttet i seperat display på 2002
modellen.

Første årgang var 1997 så vidt erindres!

Jeg kan kun anbefale cyklen, det er så absolut en dejlig og sjov cykel at
tumle rundt med!

M.v.h.

Christian Stidsen

--
FZS600 '00 - 11.000 km på klokken

Fra : Bo-gsxR

Dato : 11-10-02 11:23

> jeg har en Fazer 600 fra 04.2000 på hånden a.s.o + fuld service 25.000
> km, lille ridse på kåbe.
hver sikker på årg. den behøves ikke at være en årg. 2000,
fordi den er indreg. første gang d. 04.2000!
check stelnr. med importøren eller hos en forhandler.

mvh
bo-gsxR

Fra : Sune

Dato : 11-10-02 11:24

"Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse

> hver sikker på årg. den behøves ikke at være en årg. 2000,
> fordi den er indreg. første gang d. 04.2000!

Jeg mener at 2000-modellen var den første med elektroniske instrumenter
(correct me, if i'm wrong) og indbygget ur. Det er jo nemt at kontrollere.

mvh Sune

Fra : Niels Drewes

Dato : 11-10-02 11:46

"Sune" <nomorespam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> "Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at 2000-modellen var den første med elektroniske instrumenter
> (correct me, if i'm wrong) og indbygget ur. Det er jo nemt at kontrollere.

Er der gummig på passagerefodvilerne? og er passagerbøjlen en nydlig lakeret
sag? er den en 2000 model.

vh

Niels
Fazer 2001

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-10-02 13:53

Sune wrote:

> Jeg mener at 2000-modellen var den første med elektroniske instrumenter
> (correct me, if i'm wrong)

And I will! Den eneste forskel på instrumenterne er uret (og den ekstra
triptæller).
Derudover er passagererbøjlen anderledes... den er lidt mere slimlineagtig
Ikke at det er kønnere

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - '99

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 11-10-02 16:31

> [...]
> Hej NG
>
> jeg har en Fazer 600 fra 04.2000 på hånden a.s.o + fuld service 25.000

KØB!

> Er der nogen der ligger inde med et link til en anmeldelse af
> modellen?

Første modeller i ´98.
Kig her hvis du er til tysk, bedre Fazerside har jeg ikke set!
http://www.fazer.de/

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : Steven

Dato : 17-10-02 11:45

On 11 Oct 2002 00:52:19 -0700, bernhard_wheeler@hotmail.com (Bernhard)
wrote:

> [...]
>opmærksom på?
>
>Er der nogen der ligger inde med et link til en anmeldelse af

Hej,

Blot for at fortælle, at jeg har sendt dig en email på din Hotmail
adresse, som måske kan være af interesse for dig.

mvh
Steven
FZS600