Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 1.5.2 smadret dokument
Fra : Storm

Dato : 11-10-02 09:10

Er der nogle frække tricks til at åbne et InDesign 1.5.2 dokument, som
melder: The document is damaged and could not be repaired.

Der er forsøgt at kopiere ud på harddisken og omdøbe - uden held. Og
nej, der er ingen sikkerhedskopi.

Nogle bud?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Villy Erichsen

Dato : 11-10-02 15:20

Storm wrote:

> [...]
> melder: The document is damaged and could not be repaired.
>
> Der er forsøgt at kopiere ud på harddisken og omdøbe - uden held. Og

Hvis det er den samme maskine som dokumentet er oprettet i burde InDesign
selv kunne klare det. Der ligger så en fil i InDesign mappen som
genopretter dokumentet - og det burde køre automatisk.
Ellers - om igen.
Jeg har sommetider reddet et Quark dokument ved at kopiere fra finder
(Mac) - måske det var en løsning.
En anden løsning er at bruge ResEdit - det kan sommetider løse problemet.

Du er velkommen til at maile dokumentet til mig - mååske kan jeg løse det
- og måske ikke.
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Storm

Dato : 11-10-02 16:10

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> selv kunne klare det. Der ligger så en fil i InDesign mappen som
> genopretter dokumentet - og det burde køre automatisk.

Det var ikke mig der havde problemet, men en jeg gerne ville hjælpe.
Der var ingen temp filer, men en server-version fra i forgårs blev brugt
til rekonstruktion.

> Jeg har sommetider reddet et Quark dokument ved at kopiere fra finder
> (Mac) - måske det var en løsning.
> En anden løsning er at bruge ResEdit - det kan sommetider løse problemet.

Det tror jeg ikke jeg ville kunne finde ud af...

> Du er velkommen til at maile dokumentet til mig - mååske kan jeg løse det
> - og måske ikke.

Tak, det var ellers et sødt tilbud.

--
Venlig hilsen Nina Storm