fatlowspørgsmål!
Fra : Rollike

Dato : 11-10-02 07:51

Hejsa! *S*

Jeg sidder lige og tester fatlow.

Jeg vil høre er det muligt selv at tilføje varer.. ex vanille og kanel som
jeg ikke kan fine i deres database ? så vidt jeg lige kan se kan man godt!
*S*

Hvordan virker import og eksport af varer? og kan man også importere /
ekspotere opskrifter?

er det i det hele taget muligt at taste opskrifter ind.. altså med
beskrivelse af opskriften... så den også kan printens ud evt.?

På forhånd tak
Mette

--
Foredrag med diætisten fra Ubberup Højskole
http://www.valo.dk/slankehold.htm

Fra : Britt Malka

Dato : 12-10-02 00:17

On Fri, 11 Oct 2002 08:50:57 +0200, "Rollike" <valofjernmig@valo.dk>
wrote:

>Hejsa! *S*

Jeg er godt nok ikke den *S*, du skriver til, men jeg svarer
alligevel.

>Jeg vil høre er det muligt selv at tilføje varer.. ex vanille og kanel som
>jeg ikke kan fine i deres database ? så vidt jeg lige kan se kan man godt!

Ja, det kan man.

>Hvordan virker import og eksport af varer? og kan man også importere /
>ekspotere opskrifter?

Ja, du kan både importere og eksportere opskrifter, der er gemt i
FatLow-format.

>er det i det hele taget muligt at taste opskrifter ind.. altså med
>beskrivelse af opskriften... så den også kan printens ud evt.?

Jeg mener ikke, at beskrivelsen kan printes ud, hvilket jeg også har
efterspurgt, men den kan i hvert fald tastes ind, og så kommer det
måske i en senere version, hvis du også beder om det.
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Kan du høre, når din elskede sender dig mail? - The Bat! www.malka.it/programs

Fra : Rollike

Dato : 12-10-02 12:58

> [...]
> efterspurgt, men den kan i hvert fald tastes ind, og så kommer det
> måske i en senere version, hvis du også beder om det.

Jeg prøver at skriver til ham.. hvem ved, måske er det lige på trapperne

MVH Mette

Fra : Britt Malka

Dato : 13-10-02 10:31

On Sat, 12 Oct 2002 13:58:17 +0200, "Rollike" <valofjernmig@valo.dk>
wrote:

>Hejsa! *S*

Nej, jeg er ikke *S*, jeg hedder Britt.

>Jeg prøver at skriver til ham.. hvem ved, måske er det lige på trapperne

Det ville være godt. Jeg har før prøvet at skrive om det, og jo flere
vi er, desto større chance er der nok for, at vi kan få det indført.

Held og lykke.

Fra : Rollike

Dato : 13-10-02 11:53

"Britt Malka" <britt@malka.fr> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg er ikke *S*, jeg hedder Britt.

øøøhh hvad mener du? jeg skriver til hele gruppen og dem som gider svare er
så dem jeg skriver til *S*

MVH Mette