Gæstebog men ( frontpage extension ) ?
Fra : kfc

Dato : 11-10-02 06:16

Hey

har en webside kørene med Apache-server uden frontpage extension !! men det
skal/vil jeg gerne indstalere, så læste lidt her i grubben men synes ikk at
blive klog på det, så her kommer det

bruger W xp pro - Apache1.3.26 og FP xp, så hvilken en version af frontpage
extension skal jeg bruge og hvor skal den indstalere's ??

er der en guide eller links osse ??

kfc :)

Fra : Ulrik Friis

Dato : 11-10-02 08:46

"kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette> skrev i en meddelelse
> [...]
frontpage
> extension skal jeg bruge og hvor skal den indstalere's ??

http://msdn.microsoft.com/library/?url=/library/en-us/dnservext/html/winfpse
..asp?frame=true

mvh
Ulrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-10-02 22:47

Der findes ikke extensions til Apache for Windows. Kun *nix systemer.
På Windows støttes kun IIS.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-10-02 09:39

> Der findes ikke extensions til Apache for Windows. Kun *nix systemer.
> På Windows støttes kun IIS.

Måske taler I forbi hinanden?
Servertypen Apache benytter sig af FrontPage-udvidelse 5.0.2.2623 fra
Ready to Run ifølge Tiscali.

Arne H.Wilstrup

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-10-02 11:26

Ja, men ikke Windows versionen af Apache.