Tilberedning af Tomofler ?
Fra : Kæld Madreuski Gydum

Dato : 10-10-02 23:10

Er der nogen der har nogle gode ideer eller opskrifter på dette
genmaipuledere Landbrugsprodukt ?
Mon det er bedst at de bliver tilberedt uden fjer og vinger
eller skal de måske tilberedes med et grydechok ligesom Dybvandshummer ?

Mange gastrohilsener fra Kokken
Kæld Madrevski Gydum

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 11-10-02 00:40

On Fri, 11 Oct 2002 00:10:29 +0200, "Kæld Madreuski Gydum"
<dsl59562a@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Mon det er bedst at de bliver tilberedt uden fjer og vinger
>eller skal de måske tilberedes med et grydechok ligesom Dybvandshummer ?

Jeg ville spørge din psykiater - plejer de ikke at have forstand på
den slags?