Powerpoint
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 10-10-02 23:05

Hej Gruppe

Når man har lavet et dias-show i PP, hvordan får man det så til at åbne uden
at åbne PP, som exe fil eller noget.

Venligst en begynder

Mogens Holm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 10-10-02 23:16

Den 11 okt 2002 skrev Mogens Holm-Andersen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Når man har lavet et dias-show i PP, hvordan får man det så til at
> åbne uden at åbne PP, som exe fil eller noget.

Filer, Gem som, filtype Slideshow (*.pps)
--
Mvh.
LarsK

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 11-10-02 00:09

Mogens Skriver>

>Lars svarer

Filer, Gem som, filtype Slideshow (*.pps)
> --
> Mvh.
> LarsK

Mogens skriver

Tak til Lars, men det hjælper ikke rigtigt den viser bare et billede når jeg
så vil se det. men jeg prøver lid. den kalder der det dias-show.
Mogens

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-10-02 07:50

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> så vil se det. men jeg prøver lid. den kalder der det dias-show.

Men det forudsætter stadig atb PP er installeret på pc'en. Du kan ikke køre
et diasshow uden. I givet fald skal du i stedet installeret en PP viewer, og
en sådan har MS ikke leveret siden PP97.

Jan

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 11-10-02 10:35

"

> [...]
og
> en sådan har MS ikke leveret siden PP97.

Mogens skriver

Hej Jan M.fl.

Har fundet ud af det takket være jeres gode vejledning.

Har prøvet at lægge musik på, Musik fra en fil. Der kommer en lille højtaler
og musikken spiller fint, men så bliver den på det første dias indtil der
ikke er mere musik. Kan den ikke skifte som den plejer med musik på, en
gennemgående melodi.

Venligst

Mogens Holm-Andersen