NOLF2 kamera disaplers problemer
Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-10-02 22:07

Jeg kan i NOLF2 samle disse kamera disaplers op, men de fremgår ikke
bagefter af itemlisten. Nogen der har samme problem?

Mvh Thomas

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-10-02 08:51

Thomas Hjort wrote:
> Jeg kan i NOLF2 samle disse kamera disaplers op, men de fremgår ikke
> bagefter af itemlisten. Nogen der har samme problem?

Øhm... du ved godt, at de er en del af din multi-gadget-ting (den med
bedøvelse og tracking) og at du skal trykke F for at vælge ammunition, ikke?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-10-02 09:26

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Øhm... du ved godt, at de er en del af din multi-gadget-ting (den med
> bedøvelse og tracking) og at du skal trykke F for at vælge ammunition,
ikke?

Nej det vidste jeg faktisk ikke...:( Men tak for hjælpen :)
I NOLF1 var det et selvstændigt stykke værktøj som man klodsese på kameraet,
derfor undre det mig at det nu et ammu i en multigøb....:/ Men det er
selvfølgelig smartere at kunne gøre det på afstand :)

Mvh Thomas