kan ikke se hvad jeg skriver i html
Fra : Birgit Hansen

Dato : 25-02-01 17:35

Hej
Jeg havde lavet en kode i javascript og for at skjule den gjorde jeg teksten
hvid i html.

men derefter er alle siderne i samme bibliotek nu sådan at jeg ikke kan se
min txt i html medmindre jeg markerer den - og jeg kan ikke få lov at ændre
farven på skriften??????? hvad skal jeg gøre????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-01 18:32

Sun, 25 Feb 2001 17:34:55 +0100, skrev "Birgit Hansen"
<bjsnospam@hotmail.com>:

>men derefter er alle siderne i samme bibliotek nu sådan at jeg ikke kan se
>min txt i html medmindre jeg markerer den - og jeg kan ikke få lov at ændre
>farven på skriften??????? hvad skal jeg gøre????

Jeg forstår ikke rigtig, hvad du mener, men giv os en url til sitet,
så vi kan se problemet og måske finde en løsning.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Birgit Hansen

Dato : 25-02-01 19:11

OK se f.eks. denne http://veteran2.dk/slangerup.htm
men når jeg bruger vis kilde - ja så skriver den alt
men når jeg åbner den i Frontpage og i html - så kan jeg ikke se min txt.
og i frontpage kan jeg ikke umiddelbart ændre noger skrift/font mm er ikke
oplyst.
forslag?

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 25-02-01 18:39

Birgit Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg havde lavet en kode i javascript og for at skjule den
> gjorde jeg teksten hvid i html.

Det lyder som om du har indsat javascript koderne direkte i 'Normal' visningen.
Du skal istedet ind i 'HTML' visningen.

Når du indsætter javascript i HTML gøres det ved hjælp af tagget <script>. Det
vil sige at dine javascript koder automatisk er skjult for brugeren. Du behøver
således slet ikke skrive javascriptkoder med hvid skrift.

Hvis jeg må give dig et godt råd: Hold en lille pause fra FrontPage, og læs
istedet denne tutorial om HTML:
http://www.html.dk/tutorials/html/

Det tager ikke så lang tid, og så vil du have et meget bedre grundlag for at
forstå hvad forskellen er på tekst og html-koder.

Held og lykke med det

Mvh
Jonas

Fra : Birgit Hansen

Dato : 25-02-01 21:31

Det er alt hvad jeg laver i Frontpage hvor jeg ikke kan se det jeg skriver -
kun alle koderne
ikke selve teksten - så det må være en eller anden indstiling i frontpage -
jeg kan bare ikke finde den!

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 25-02-01 22:29

> [...]
> kun alle koderne
> ikke selve teksten - så det må være en eller anden indstiling i frontpage -

Prøv under "Funktioner" > "Sideindstillinger" > "Farvekodning"

Mvh.

Andreas Astrup - html.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-01 22:26

Gør det modsatte af hvad du gjorde.
Tools | Page Options | Color Coding klik på "Reset".

Fra : Birgit Hansen

Dato : 25-02-01 23:04

1000 tak drenge - nu virket skidtet igen *S*

hilsen www.dullen.dk