telegratis
Fra : Shaft

Dato : 10-10-02 18:20

Jeg fik lige øje på et telefon selskab der hadder telegratis er der nogen
der har nogen efaringer med dem for deres priser ser da rimelig godt ud.

ps. er der nogen der ved hvornår man kan købe nokia 7210???

Fra : Fischer

Dato : 10-10-02 18:39

> Jeg fik lige øje på et telefon selskab der hadder telegratis er der
> nogen der har nogen efaringer med dem for deres priser ser da
> rimelig godt ud.

Det er en af mange forhandlere hos Telekompaniet (www.telekom.dk) og det er
IMHO meget tæt på at være bedrageri.
De reklamerer meget flot med deres priser (0,99 / 0,24) MEN "glemmer" at
gøre tydeligt opmærksom på det med småt.
Nemlig at minutprisen kun gælder til fastnet og TDC mobilnet. Til andre
mobilnet er prisen mere end fordoblet. Og så er der lige det med et
minimumsforbrug på 69,- kr. pr. måned.

Endelig er TeleGratis side så "elegant" lavet, at hvis man kører med en
skærm-opløsning på 800x600, så kan man ikke se produktoversigten nederst til
venstre, og dermed kan man ikke se ovennævnte betingelser.

Mage til amatører skal man vist lede længe efter - jeg har i al fald ikke
lyst til at blive kunde dér.

*Fischer

Fra : 5750 giller

Dato : 11-10-02 09:01

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> venstre, og dermed kan man ikke se ovennævnte betingelser.
>
> Mage til amatører skal man vist lede længe efter - jeg har i al fald ikke

syntes da oxo lige dette skal med
>citat fra deres side<
Nu skal du høre det allerbedste af det hele, du får kr. 100,- GRATIS i
telefoni når du tilmelder dig men ikke nok med det jeg får også kr. 100,- i
GRATIS telefoni hvis du tilmelder dig på deres hjemmeside: www.telekom.dk
og du skriver mit mobilnummer xxxxxxxx ind i toppen af din online
tilmelding.
>citat slut< alt efter hvordan man læser dette så ser det ud som om at man
kunne få 200,- for en ny kunde
100 for en ny kunde
og 100 mere hvis den kunde tilmelder sig over nettet