Synkronisere Palm PDA med Outlook 2001
Fra : Peter Jacobsen

Dato : 10-10-02 16:42

Hvordan synkroniserer man lettest Outlook 2001 med en Palm PDA?
Til PC er programmet PocketMirror bundled ved køb af en Palm PDA, men
der mangler et program til Mac, der kan det samme. Nogen forslag?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 10-10-02 22:54

Peter Jacobsen <pjacobsen@oncable.dk> wrote:

> Hvordan synkroniserer man lettest Outlook 2001 med en Palm PDA?
> Til PC er programmet PocketMirror bundled ved køb af en Palm PDA, men
> der mangler et program til Mac, der kan det samme. Nogen forslag?

Hvordan det virker på PC aner jeg ikke, men på Mac klares al
synkronisering med Hotsync programmet fra Palm. Synkronisering med de
forskellige programmer sker gennem et plug-in system kaldet Conduits. Om
der findes en Outlook Conduit ved jeg ikke, men kig evt på Microsoft
support sider om Outlook.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Peter Jacobsen

Dato : 11-10-02 01:57

Mit problem er, at Outlook ikke understøtter synkronisering med Palm.
Se http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q300647
Jeg leder efter et program i stil med PocketMirror til Windows. Dette
gør Outlook i stand til at synkronisere med Palm