"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:qataqu4eorgs197bi3e1vp419m0ttjt39u@news.telia.dk...
> 5750 giller skrev:
>
> >jeg ved ikke rigtigt om det er det rigtige sted at spørge men jeg prøver
> >aligevel.
>
> Den er god nok.
>
> >3. gang for ca 4 uger siden, efter 3 uger henvendte jeg mig for at høre
om
> >de havde fundet fejlen, og fik af vide at der ikke var nogen, så bad jeg
dem
> >sætte den til på værkstedet, og straks der kom billede på skærmen kunne
både
> >de og jeg se fejlen, i mellem tiden er den total garanti jeg købte sammen
> >med maskinen udløbet
>
> Det spiller ingen trille. Det væsentlige er at du har *anmeldt*
> fejlen inden for garantiperioden.
>
> >kr er der så ikke almindelig vis 1år garanti på en reparation ?
>
> Sikkert. Men da du har fremsat et berettiget krav om udbedring,
> gælder den almindelige forældelsesfrist, og den er på 5 år. Så du
> skal mindst i en 5-årig periode kunne få udbedret fejlen gratis -
> også hvis den bliver ordnet og alligevel dukker op igen præcis
> magen til.
>
> --
> Bertel
>
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO:
http://fiduso.dk/
tak for hurtigt svar
er det noget der kan sættes nogle §§ på
da der er en ret stor hifi forretning i odense vil jo gerne have noget hvor
jeg kan sige i §§ det og det står det dog det :-?
--
( . ) ( . )
^
~~~~
http://www.roenhave.dk