Mvh-makro - eller lign.
Fra : Anders Petersen

Dato : 10-10-02 12:58

Ligesom man i fx. Outlook Express kan anvende faste signaturer, kan man så
ikke i Word have en standard-tekst, evt. blot en, der kan udløses ved en
tastekombination. Forestiller mig måske en makro el.lign, men hvad er
smartest.

Synes ikke en skabelon i form af et alm. dokument, der så gemmes under et
andet navn, er smart nok. Men man kunne måske ændre standard-skabelonen?

Håber på lidt input :)

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-10-02 13:22

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet navn, er smart nok. Men man kunne måske ændre standard-skabelonen?

Prøv at se på Autotekst under Funktioner - Autokorrektur.

Skriv den ønskede tekst i et dokument. Marker den. Vælg Funktioner-
Autokorrektur.- Fanebladet Autotekst. Giv din tekst et "navn". Når du skal
bruge den skriver du bare navnet og trykker F3 lige efter.

Jan

Fra : meiland

Dato : 10-10-02 14:43

Hej Anders !

Lige en lille opfølgning på forrige oplæg.

Jeg synes at din ide med en makro er den nemmeste, specielt hvis du
knytter makroen til en knap på "din egen" toolbar. Sørg bare for at
gemme (oprette) makroen i normal.dot, som er standardskabelonen. Så ja,
du har så allerede ændret standardskabelonen.

Fordelen med makroer/autotekst er du kan have flere standardvendinger i
samme skabelon.

/meiland

http://www.kandu.dk/