Andet multimedie
bentjuul 3670
Delta force 3 vs Gforce 2mx
Fra : Carsten

Dato : 25-02-01 16:38

Jeg har et problem med at delta force(kun dette spil) fryser når jeg har
spillet et sted mellem 10sek og 2 minutter....
Bruger NVidia driver 6,31
196 MB ram
Win98/2
P3v4 bios 1005
Gforce 2 MX
Sb128
DX 8 har prøvet 7

ER DER IKKE EN DER BARE KAN HJÆLPE LIDT????????????????????
CARSTEN
C.KRAGH@WANADOO.DK

Fra : Madsen

Dato : 25-02-01 16:49

"Carsten" <C.Kragh@wanadoo.dk> skrev:

> ER DER IKKE EN DER BARE KAN HJÆLPE LIDT????????????????????
> CARSTEN

Hvad råber du for? Du får ikke hurtigere eller bedre hjælp af den
grund. Siden det nok højst sandsynligt har noget med dit grafikkort
at gøre, så hører spørgsmålet nok nærmere hjemme i en anden
guppe. Prøv evt. news:dk.edb.hardware.grafikkort og/eller måske

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-02-01 17:16

On Sun, 25 Feb 2001 16:37:43 +0100, "Carsten" <C.Kragh@wanadoo.dk>
wrote:

> [...]
>spillet et sted mellem 10sek og 2 minutter....
>Bruger NVidia driver 6,31
>ER DER IKKE EN DER BARE KAN HJÆLPE LIDT????????????????????

Prøv dk.edb.system.ms-windows eller dk.edb.hardware.grafikkort
Det kunne også være en god ide at kontakte producenten.