Hvad hedder denne sang
Fra : Jan Holm

Dato : 10-10-02 12:19

Har fået til opgave at finde ud af hvad den
her sang hedder og hvem den er med. "hun" har
sunget for mig og jeg kender den godt men aner
ikke hvad den hedder, eller hvem der har lavet
den. Google kunne ikke umiddelbart hjælpe mig.

Det drejer sig om en ballade, 99% sikkert nede
fra 80'erne. Mandlig sanger.

"rock me, rock me, rock me baby - rock me right
here on the floor"

Anyone ?

Mvh og Pft

Jan Holm

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 10-10-02 12:58

"Jan Holm" <jan@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sunget for mig og jeg kender den godt men aner
> ikke hvad den hedder, eller hvem der har lavet
> den. Google kunne ikke umiddelbart hjælpe mig.

Google fandt den med det samme. Jeg brugte "avanceret søgning". Svaret
Johnny Nash, men mon ikke andre har lavet en version af sangen...

http://hjem.get2net.dk/sbn/misc/lovers/rock_me_baby.txt

/Ulrik.

Fra : Jan Holm

Dato : 10-10-02 18:29

> Google fandt den med det samme. Jeg brugte "avanceret søgning". Svaret
> Johnny Nash, men mon ikke andre har lavet en version af sangen...
> [...]

Hi Ulrik

Takker, det er faktisk den der Johnny Nash ting der var
80'er hittet. Info sendt videre.

En dame glad gjort du har ))

Mvh
Jan Holm

Fra : GINGE

Dato : 11-10-02 21:53

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse

> Hi Ulrik
>
> Takker, det er faktisk den der Johnny Nash ting der var
> [...]

Jeg tror faktisk at UB40 har spillet nummeret også,
men jeg ved ikke om de har indspillet det.

Per