6942 i 3dmark 2001 se...
Fra : Fedepede

Dato : 10-10-02 11:55

mit system:

1,4 ghz t-bird
512 mb ram
geforce4 ti4200 128 mb ram

kører med de nyeste drivere...

Er det normalt at få omkring de 6942 med et sytstem som mit? Jeg havde
regnet med en højere score... det er godt nok ikke overclocket... men
alligevel!

Når jeg sammenligner det med andres score (med samme system og kort), kan
jeg se at scoren er helt oppe på 8698!... hvis jeg overclocker mit kort, kan
jeg så også regne med at komme så højt op?

Mvh Pede

Fra : Claus jensen

Dato : 10-10-02 12:40

dine ram er det sd ram?
så er det meget bnormalt med så lav en score
mvh hawk

Fra : Fedepede

Dato : 10-10-02 13:27

"Claus jensen" <cj@team.dk> skrev i en meddelelse
> dine ram er det sd ram?

ja det er det... er mine ram det der trænger mest til at blive opgraderet på
min pc?... eller ville det være bedre med en nu processor?

Fra : Henrik

Dato : 12-10-02 15:30

"Fedepede" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Claus jensen" <cj@team.dk> skrev i en meddelelse
>
> ja det er det... er mine ram det der trænger mest til at blive opgraderet

> min pc?... eller ville det være bedre med en nu processor?

Jeg har lige lavet en test med 30.82 driverne og jeg fik 6856.

System:
TB 1200@1333
512mb pc133 ram
GF4 Ti4200 128mb

Mvh
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 12-10-02 16:55

6901 med 40.71 driverne

Fra : xou

Dato : 30-11-02 14:03

det lyder normalt efter mine data
1800+ 333 bundkort 256 ddr gf3ti200 =7200
prøv at bruge agp fast write i bios(under agp stitten eller så noget )den
overføre direkte fra bundkort til ddr ram på gf kort istedet via dine egne
ram.

Fra : Mick Johansen

Dato : 12-10-02 22:45

Har du installeret de nyeste 4in1 drivere? Jeg kan nævne at min maskine, med
samme grafikkort, giver ca. 12300 uden OC af grafikkort og ca. 13500 med.
Det er en P4 2.9Ghz, 512MB PC3500. Så en opgradering af CPU+RAM burde kunne
give en del. Opgrader til en XP2000+ på f.eks. et Soltek DRV5 bundkort med
512MB PC2100 RAM - det koster vel omkring 1500,- hvis man fraregner hvad du
kan få for dine eksisterende dele.

Mick Johansen [ mick-j@it.dk ]